Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Βαλεντίνος



Ναι,η μέρα του Βαλεντίνου μου αρέσει.Το παραδέχομαι.Καρδούλες,αρκουδάκια,σοκολατάκια κλπ.Ναι,είναι μια ευχάριστη μέρα,η οποία δε γιορτάζεται κατ'ανάγκη καταναλωτικά,με σπατάλες και τέτοια.Η τρυφερότητα,η αγάπη,ο ρομαντισμός,ναι,αυτά μπορούν να κάνουν ομορφότερη τη μέρα.Καλού κακού πάρτε όμως και κανένα δωράκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Γενέθλιο του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου και Βαπτιστού

  Σήμερα η Εκκλησία μας γιορτάζει τη γέννηση του Ιωάννου του Προδρόμου.  Τη γέννηση ενός μωρού το οποίο θα ενηλικιωνόταν και θα έπαιζε κρίσι...