Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Τέχνη...



Δυστυχώς,οι περισσότεροι Έλληνες θεωρούν πως η ευγένεια είναι ένδειξη αδυναμίας.Το να φερθούν ευγενικά νομίζουν πως τους υποτιμά.Έχουν αναγάγει την επίδειξη γαϊδουριάς,σε μέγιστο μάθημα ζωής.Και φροντίζουν φυσικά να το διδάξουν και στα καμάρια τους.Για να διαιωνιστεί η υψηλή τέχνη της αγένειας και να κάνει τη ζωή ακόμα πιο άσχημη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας

  https://sykaprosquat.noblogs.org/post/category/solidarity/ «Ανακαλύψαμε ότι η αντίσταση δεν είναι μόνο να αντιστέκεσαι στον εχθρό σου, αρν...