
Ωραία εποχή οι απόκριες.Γκρινιάζουν για τις μάσκες που φορούν εποχιακά,άνθρωποι που φορούν μάσκες όλο το χρόνο.Τη μάσκα του ευσεβή,του φιλάνθρωπου,του διανοούμενου,του ιδεαλιστή και πάει λέγοντας...
https://sykaprosquat.noblogs.org/post/category/solidarity/ «Ανακαλύψαμε ότι η αντίσταση δεν είναι μόνο να αντιστέκεσαι στον εχθρό σου, αρν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου