Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

Η μόνη ελπίδα



Σε μια χώρα που υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν φοβερή πολιτική δήλωση πως "τα παιδιά στην κερκίδα είναι η μόνη σου ελπίδα" και βρίσκουν ελαφρυντικά σε κάθε γαϊδουριά που κάνει η περήφανη και βαριεστημένη νεολαία(από 5-35 χρονών)μη περιμένετε προκοπή.Αυτό το μπάχαλο θα συνεχίσει δεξιά κι αριστερά.Μέχρι σταματήσουμε να παράγουμε χαβαλέδες ψευτοεπαναστάτες(ναι,υπήρξα τέτοιος όπως και άλλοι,απλά δεν εξωραΐζω την κακομαθημενιά μου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας

  https://sykaprosquat.noblogs.org/post/category/solidarity/ «Ανακαλύψαμε ότι η αντίσταση δεν είναι μόνο να αντιστέκεσαι στον εχθρό σου, αρν...