Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020

Άνθρωποι



Επειδή έχει παρατραβήξει αυτό το "αστειάκι" με τους μετανάστες,λαθραίους ή όχι ή πρόσφυγες και όπως τους αποκαλεί η κάθε πτέρυγα και ανθυποπτέρυγα της πολιτικής και εξωπολιτικής κοινωνίας,εγώ θα τους αποκαλώ από εδώ και πέρα με τη μόνη ιδιότητα που πρέπει να έχουν.Ανθρώπους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας

  https://sykaprosquat.noblogs.org/post/category/solidarity/ «Ανακαλύψαμε ότι η αντίσταση δεν είναι μόνο να αντιστέκεσαι στον εχθρό σου, αρν...