Είδα ένα τύπο με τρομερή δουλειά και καριέρα να είναι έτοιμος να τα παρατήσει όλα για να παίξει στο παιχνίδι μαγειρικής.Θλίβομαι.Θλίβομαι όταν βλέπω ανθρώπους να μένουν εγκλωβισμένοι σε μια καριέρα πετυχημένη για τους υπόλοιπους αλλά αποπνικτική για τους ίδιους.Αναλογίζομαι,τι θέλουμε,τι χρειαζόμαστε,τι επιλέγουμε πραγματικά και τι μα ωθούν να επιλέξουμε και τι επιπτώσεις έχουν όλα αυτά στη ψυχολογία μας;Μάλλον έμεινα πολύ καιρό κλεισμένος μέσα.
Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2020
Τι θέλουμε;
Είδα ένα τύπο με τρομερή δουλειά και καριέρα να είναι έτοιμος να τα παρατήσει όλα για να παίξει στο παιχνίδι μαγειρικής.Θλίβομαι.Θλίβομαι όταν βλέπω ανθρώπους να μένουν εγκλωβισμένοι σε μια καριέρα πετυχημένη για τους υπόλοιπους αλλά αποπνικτική για τους ίδιους.Αναλογίζομαι,τι θέλουμε,τι χρειαζόμαστε,τι επιλέγουμε πραγματικά και τι μα ωθούν να επιλέξουμε και τι επιπτώσεις έχουν όλα αυτά στη ψυχολογία μας;Μάλλον έμεινα πολύ καιρό κλεισμένος μέσα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας
https://sykaprosquat.noblogs.org/post/category/solidarity/ «Ανακαλύψαμε ότι η αντίσταση δεν είναι μόνο να αντιστέκεσαι στον εχθρό σου, αρν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου