Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

Αποτυχία



Να πω την αμαρτία μου,από τη μικρή περιπέτεια με την υγεία μου,δεν κέρδισα απολύτως τίποτα.Ούτε την υγεία μου εκτίμησα περισσότερο,ούτε πιο πνευματικός έγινα,ούτε άλλαξα γνώμη για το τι είναι πράγματι σημαντικό,ούτε κάποιο φως είδα,ούτε έγινα δυνατότερος αφού δε με σκότωσε η εγχείρηση και η γρίπη.Μόνο μια ταλαιπώρια μου έμεινε και μια σκιά.Τίποτα παραπάνω.Αν κάποιος κερδίζει κάτι από τις αναποδιές που του τυχαίνουν,του βγάζω το καπέλο.Εγώ ομολογώ πως απέτυχα πλήρως.

2 σχόλια:

  1. Σου έμεινε η σκιά της ταλαιπωρίας εννοείς, πολύ λογικό ακούγεται. Δεν ξέρω αν ντε και καλά πάντα κερδίζεις κάτι παραπάνω μέσα απο κάποιο βάσανο. Ωστόσο το ότι ήταν περαστικό μόνο αποτυχία δεν μπορώ να το δω, θα έλεγα καθαρή επιτυχία.
    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποτυχία εννοώ πως δεν κατάφερα να βγάλω κάτι θετικό,κάτι που θα με κάνει πιο δυνατό αφού δε με σκότωσε....

      Διαγραφή

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...