Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

Κρίμα...



Δεν είναι εικόνα αυτή που βγάζουν οι ιστοσελίδες εκκλησιαστικής ειδησεογραφίας.Με αφορμή το "ουκρανικό ζήτημα" βγάζουν και φανατισμό και ίσως κάποιο κιτρινισμό.Απεχθές θέαμα,με πικρόχολα σχόλια,υπονοούμενα,ειδήσεις που είτε υπερπροβάλλονται είτε αποκρύβονται,μισόλογα,απειλές κλπ.Κι όλα αυτά για την αγάπη του Χριστού και την ενότητα της Εκκλησίας.Κρίμα,πραγματικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας

  https://sykaprosquat.noblogs.org/post/category/solidarity/ «Ανακαλύψαμε ότι η αντίσταση δεν είναι μόνο να αντιστέκεσαι στον εχθρό σου, αρν...