Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020

Ό,τι βρέξει...

Αποτέλεσμα εικόνας για lazy dog

Κάποτε,κάποια μου είπε πως είμαι άνθρωπος αδιάφορος.Πως είμαι "ό,τι βρέξει ας κατεβάσει".Δεν μπορώ να πω πως έπεσε έξω.Αλλά δε συμφωνώ πως αυτό είναι κάτι το αρνητικό.Ναι,δε βάζω στόχους,δεν είμαι οργανωτικός αλλά από την άλλη ούτε εμμονές έχω ούτε απωθημένα.Αν δεν κυνηγάς κάτι πώς να σου μείνει απωθημένο;Ή γιατί να πατήσεις επί πτωμάτων αφού δεν έχεις κάπου που να θες να φτάσεις;  Γι'αυτό,δεν πιστεύω πως είναι κάτι κακό να είσαι "ό,τι βρέξει ας κατεβάσει".

5 σχόλια:

  1. Το αντίθετο μάλιστα, όχι δεν είναι κακό, είναι υγειές. Άλλωστε ο θεός βρέχει κι αυτός κατεβάζει ότι είναι το καλύτερο για μας. Αν πιστεύει σε Χριστό κάποιος τελειώνει η κουβέντα εκεί νομίζω.
    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά,εκείνη την εποχή δεν είχα και πολλά με την εκκλησία και τον Χριστό,πιο πολλά είχα με τον Τζακ Ντάνιελς και τον Κάπταιν Μόργκαν...Απλά , έτσι ήμουν πάντα...

      Διαγραφή
    2. Καταλαβαίνω παπα Κώστα δεν χρειάζονται εξηγήσεις.Απο την μεριά μου, πιο υγειές βλέπω να έχεις φίλο τον Τζακ και τον Μόργκαν σε κάποια φάση του δρόμου παρα άλλους φίλους περισσότερο γυαλιστερούς. Η προδιάθεση υπάρχει για κάποιο λόγο ακόμα κι αν αγνοείς το γιατί, έτσι δεν είναι; Σιγά σιγά ανακαλύπτει κανείς βέβαια.
      Παρεπιμπτόντως μια και τους μνημόνευσες αυτοί οι δυο ήταν και δικοί μου φίλοι κάποτε, πάντα έβρισκα περισσότερο ενδιαφέρον στους κάπως περιθωριακούς τύπους, ίσως γιατί μάθαινα περισσότερα τελικά.
      Π


      Διαγραφή
  2. Μήπως όμως είσαι βολεμένος, κι εσύ κι εγώ που σκέφτομαι αρκετά έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί.Από την άλλη δε μου έχει βγει και ιδιαίτερα σε καλό αυτή η νοοτροπία.Τι να πω,δεν ξέρω κιόλας...

      Διαγραφή

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...