Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Ντουλάπα

 


Δεν ξέρω πόσοι από σας διάβασαν την είδηση για τον ιερέα στο Αγρίνιο, ο οποίος κατηγορείται για βιασμό ανήλικης- θα δούμε πως θα πάει κι αυτή η υπόθεση-που όταν άνοιξαν μια ντουλάπα στο σπίτι του οι αστυνομικοί που ερευνούσαν την υπόθεση, βρήκαν μέσα μια 19χρονη!

"Ρε μας;" σκέφτηκα κι εγώ κι ευθύς έτρεξα στη ντουλάπα μου. Την άνοιξα με μια κάποια έξαψη(να κάνουμε διαφήμιση και στο τραγούδι του προέδρου-ένας είναι ο πρόεδρος) αλλά τίποτα! Τζίφος. Κάτι πουκάμισα καρό βλαχοαμερικάνικα λίγο ξεφτισμένα, κάτι ζακέτες μαύρες που έχουν γίνει λίγο γκρι και κάτι φόρμες μαύρες με κάτι τρυπούλες. Τη μόνη 19χρονη που βρήκα ήταν μια μπλούζα που την έχω από τότε που ήμουν φοιτητής. Τελικά, η ζωή είναι άδικη...

ΥΓ. Δεν μπορώ πια να αντιμετωπίσω σοβαρά αυτά που συμβαίνουν καθημερινά - όσο κι αν τα γεγονότα είναι σοβαρά από μόνα τους- γιατί, που θα πάει, θα μου σαλέψει κι εμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...