Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021

Άλλη μια ωραία μέρα στη χώρα με τον ωραίο ήλιο

 


Από πού να τη πιάσεις και αυτή την ιστορία με το 14χρονο κορίτσι που έχασε τη ζωή του από ιατρικό λάθος. Όχι. Όχι λάθος. Αδιαφορία και σύμπλεγμα του θεού αφού ο δόκτορας ούτε δευτερόλεπτο δε σκέφτηκε ότι μπορεί να έκανε λάθος. Βέβαια αυτό το πλήρωσε ένα κορίτσι το οποίο ήθελε να απαλλαγεί από την παχυσαρκία της ώστε να μην την κοροϊδεύουν τα δίποδα ζώα που είχε για συμμαθητές. Τα οποία δίποδα ζώα φτιάχτηκαν από μεγαλύτερα δίποδα ζώα που παριστάνουν τους γονείς. Να κάθονται τώρα και να χαίρονται ο ένας τον άλλον. Και να χαιρόμαστε όλοι μαζί αυτούς τους μ...κες που τους αφήνουμε να ορίζουν τη ζωή μας.

Κουράγιο στους γονείς του παιδιού κι ελπίζω ο γιατρός να τιμωρηθεί ώστε να καταλάβει ότι δεν είναι θεός αλλά ένας απλός μεγαλομανής.

9 σχόλια:

  1. Δυστυχως με τοσα ασχημα που συμβαινουν εχω χασει και εγω τη μπαλα στο τομεα της ενημερωσης! Δε θελω να βομβαρδιζομαι με τοσα ασχημα! Πως πεθανε αυτο το παιδι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.iefimerida.gr/ellada/thessaloniki-nekri-14hroni-kataggelia-ierea-patera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το ειδα! Τραγικη περιπτωση και αυτη! Τι να πει κανεις! Μεγαλο Γολγοθα θα περνανε οι γονεις! Μακαρι μονο μα μη το ειχαν μοναχοπαιδι γιατι ο πονος θα ειναι ακομη χειροτερος! Τωρα και εαν τιμωρηθει ο γιατρος ζητημα ειναι εαν θα βαλει μυαλο! Δυστυχως και οι ανθρωπινες τιμωριες εχουν χασει το σωφρονιστικο τους σκοπο! Αναλογιζομενος αυτο που ειπες εχτες για το θεμα της παιδειας για το κομματι της προληψης εγκληματικων ενεργειων που ανεφερε και ο Deso αναρωτιεμαι ποιο ειδος παιδειας μπορει να βοηθησει στην εποχη μας ωστε να προλαμβανονται και εγκληματικες ενεργειες, προκληση θανατων απο αμελεια και αποποιησεις ευθυνων! Βασικα προβληματιζομαι σε αυτο το κομματι γιατι υποθετω οτι λιγο πολυ απο το παρελθον της καθημερινοτητας μας θα θυμομαστε οτι δυστυχως πολλοι ανθρωποι μαθαινουν να ειναι βιαιοι απο τη παιδικη τους ηλικια! Αυτο το δειχνει εξαλλου και το φαινομενο του νταησμου! Παντως για μενα κατι σωστο που επρεπε να κανει η πολιτεια και το εκανε τελικα ηταν να ξεκινησει μετα απο τοσα χρονια να καταπολεμαει και το φαινομενο του νταησμου απο τις μικρες ηλιες που εκδηλωνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταπολεμά θεωρητικά, γιατί πρακτικά στα σχολεία δεν έχει αλλάξει τίποτα...

      Τι μυαλό να βάλει κάποιος που θεωρεί τον εαυτό του αλάνθαστο;

      Πάντως αυτή την επέμβαση με το δαχτυλίδι ποτέ μου δεν τη συμπάθησα...

      Διαγραφή
    2. Δε χρειαζεται να προτιμαει καποιος αυτες τις επεμβασεις! Κατι τετοια προβληματα διορθωνονται με κοπο και πειθαρχια! Και η αμηψια μου μου ειπε οτι ειχε παρει κιλα με τη καραντινα αλλα οταν ξεκινησε βολευ εχασε καποια κιλα! Εγω παλι δε πηρα ουτε γραμμαριο! Και εαν θα με δει καποιος ποσο τρωω θα παθει τη πλακα του! Βεβαια αποφευγω συγκεκριμενα πραγματα στη διατροφη μου οπως γλυκα και αναψυκτικα! Γλυκα μου αρεσουν πολυ αλλα θα φαω μια στο τοσο.

      Διαγραφή
    3. Εγώ τρώω μόνο γλυκά και πίνω μόνο αναψυκτικά!

      Απ' ό,τι κατάλαβα είχε μεγάλο πρόβλημα παχυσαρκίας η κοπέλα. Ξέρω όμως από γνωστούς μου που έχουν κάνει τέτοια επέμβαση πως είναι δύσκολη και έχει ταλαιπωρία. Πώς αυτός ο γιατρός το παρουσίασε τόσο απλό και δεν έδωσε σημασία μετά δεν καταλαβαίνω.

      Διαγραφή
    4. Ειναι γεγονος οτι υπαρχουν επεμβασεις που ειναι δυσκολες αφου κρατανε πολλες ωρες! Μου ελεγε πριν απο καμοια ωρα ενας γιατρος ουρολογος οτι στα εξω κρατη σε συγκεκριμενες χωρες οταν αποφασιζει να παει στο δημοσιο συστημα υγειας να κανει επεμβαση ενας ασθενης το βαζουν να υπογραψει χαρτι οτι ο ιδιος ο ασθενης αναλαμβανει την ευθυνη του χειρουργειου οπως και τις τυχον επιπλοκες που μπορει να υπαρξουν! Ο γιατρος δηλαδη δε διωκεται σε περιπτωση ιατρικου λαθους παρα μονο εαν διαπραξει αλλο σοβαρο ποινικο αδικημα οπως για παραδειγμα να κακοποιησει σεξουαλικα τον ασθενη του.

      Διαγραφή
    5. Νίκο μια χαρά διώκεται ο γιατρός. Το ιατρικό λάθος πληρώνεται, γι'αυτό και οι περισσότεροι χειρουργοί πληρώνουν ασφάλεια αστικής ευθύνης.
      Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ξέρω γιατί δεν γνωρίζω τι ισχύει με τέτοιες επεμβάσεις σε ανήλικα. Είμαι σίγουρος ότι οι γονείς έδωσαν συγκατάθεση για να γίνει η επέμβαση, αλλιώς δεν θα γινόταν.
      Γνώμη μου είναι ότι σαφώς φταίει. Ευθύνη φέρει και ο γονιός, βέβαια στην συγκεκριμένη περίπτωση η ψυχολογική πίεση ήταν τεράστια. Μάλλον θα ήταν καλύτερα σε τέτοιες περιπτώσεις να γίνεται αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος μπας και στο επόμενο σχολείο η αντιμετώπιση είναι καλύτερη (Deso)

      Διαγραφή
    6. Αυτο φιλε Deso ειναι κατι που μου μετεφερε ο Ουρολογος απο την εμπειρια του σε χωρα εξωτερικου! Προσωπικα εγω δε γνωριζω τι γινεται με το δημοσιο συστημα Υγειας πολλων κρατων μιας και δεν εχω δουλεψει στο εξωτερικο! Απο τη δικη μου προσωπικη εμπειρια στα ελαχιστα χρονια που εχω δουλεψει για το δημοσιο συστημα υγειας της χωρας γνωριζω οτι εδω περα υπαρχει πολυ μεγαλη αδιαφορια για τους ασθενεις! Πολλοι θεωρουν οτι αποτελει προβλημα οτι το συστημα υγειας ειναι δημοσιο και πανε σιγα-σιγα να το ιδιωτικοποιησουν πιστευωντας οτι ετσι θα αλλαξει η κατασταση αλλα εγω προσωπικα πιστευω οτι ετσι τα πραγματα μπορει να χειροτερεψουν επειδη ετσι θα καλυπτονται μονο οσοι ειναι οικονομικα ευκαταστατοι!

      Διαγραφή

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...