Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021

Τιτανομαχία

 


Ήταν πραγματικά μια τιτανομαχία αυτή ανάμεσα στον Τζόκοβιτς και τον Τσιτσιπά. Πραγματικά δεν θυμάμαι να έχω δει ποτέ στη ζωή μου τέτοια αποθέωση της σκληρής δουλειάς, της αφοσίωσης και του ταλέντου. Ο δικός μας ήταν πραγματικά εξαιρετικός και πολέμησε με νύχια και με δόντια μέχρι τον τελευταίο πόντο. Είχε όμως την ατυχία να βρει τον κορυφαίο Σέρβο σε εξαιρετική φόρμα. Ο άνθρωπος απλά δεν μπορούσε να χάσει. Ακόμα και εξωγήινοι να κατέβαιναν, πάλι θα κέρδιζε.

Όπως και να 'χει ο Τσιτσιπάς έχει πολλά χρόνια υψηλού επιπέδου μπροστά του, όπως και η Σάκκαρη, συνεχίζοντας να ενοχλεί διάφορους κομπλεξικούς, οι οποίοι αποτελούν πλειοψηφία στη χώρα που έχει ήλιο, θάλασσα και φιλότιμο. Έστω κι αν το τελευταίο το έχουμε μόνο στη φαντασία μας.

Παραθέτω τις δηλώσεις Τζόκοβιτς, έχουν ένα ενδιαφέρον νομίζω:

«Καταλαβαίνω πόσο δύσκολη είναι αυτή η στιγμή. Το έχω περάσει κι εγώ. Είναι από τα παιχνίδια που μπορείς να μάθεις και να βγεις καλύτερος. Είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσεις πολλά γκραν σλαμ στην πορεία. Μεγάλο σεβασμό σε σένα και την ομάδα σου».

«Μπορεί να μην έχω τα νιάτα του Στέφανου, αλλά πάντα βρίσκω το κίνητρο να παλεύω τα ματς. Και σε αυτό με βοηθάει η οικογένειά μου. Όπως είπε ο Στέφανος είναι μια προσπάθεια της ομάδας και όχι του ενός. Θέλω να συνεχίσω να κερδίζω τίτλους. Επαιξα δύο αξέχαστα παιχνίδια για την καριέρα μου με τον Ναδάλ και τον Στέφανο σήμερα που δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Θέλω να πω και στους Ελληνες με τους οποίους έχουμε αδερφική θέση να τους στείλω την αγάπη μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το φίδι του εγωισμού

  Ο εγωισμός είναι ένα πολύ ύπουλο φίδι που συνήθως, όμως, εμφανίζεται στη γλώσσα που χρησιμοποιούμε. Και μπορούμε να καταλάβουμε πόσο μας έ...