Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Διάλογος

Αποτέλεσμα εικόνας για dialogue

-Πάτερ,θα βγείτε για αγιασμό αύριο;
-Όχι
-Γιατί;
-Φοβάμαι μην πιάσει και μείνω χωρίς ενορίτες!

2 σχόλια:

Τα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας

  https://sykaprosquat.noblogs.org/post/category/solidarity/ «Ανακαλύψαμε ότι η αντίσταση δεν είναι μόνο να αντιστέκεσαι στον εχθρό σου, αρν...