Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Παρενοχλήσεις, Δαρβίνος, τεστ ούρων

 


"Αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα, κατέβαζε το παντελόνι του και ουρούσε επιδεικτικά στον νιπτήρα του καμαρινιού μου, ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν (σημειώνω δε ότι ο ίδιος είχε τουαλέτα στο δικό του καμαρίνι)."

Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους - Ηθοποιός

Πάνω που νομίζεις πως έχεις ακούσει τα πάντα σχετικά με σεξουαλικές παρενοχλήσεις, έρχεται και η παραπάνω καταγγελία και σου γκρεμίζει τον κόσμο.

Εντάξει δεν είμαι και πολύ kinky άτομο, φαντάζομαι πως είμαι στον μέσο όρο, αν και δε ξέρω ακριβώς τι παίζει εκεί έξω στο θέμα, αλλά αυτό μου φαίνεται κάπως περίεργο. Έχω ακούσει για διάφορες παράξενες συνήθειες, για κατάχρηση της όποιας εξουσίας ώστε να εξωθήσει ο προϊστάμενος τον υφιστάμενο σε κάποιες πράξεις αλλά αυτό με το κατούρημα, συγνώμη, την ούρηση ήθελα να γράψω, μόνο σε ντοκιμαντέρ για τα άγρια ζώα το έχω δει. Και δεν εφαρμόζεται ακριβώς έτσι...

Το αρσενικό ουρεί, το θηλυκό μυρίζει τις ορμόνες και τα υπόλοιπα οδηγούν στη διαιώνιση του είδους. Τώρα σε ανθρώπινες συνήθειες δεν το έχω δει. Και νομίζω πως πραγματικά δε θα μπορεί να έχει και καλή κατάληξη μια τέτοια τακτική. Πώς την είδε ακριβώς ο θύτης; "Έλα μαζί μου, είμαι ισχυρός, σου βρίσκω ρόλους και κατουρώ υπέροχα τον νιπτήρα αυτής που βάζω στο μάτι";

Γιατί ακόμα και ζωολογικά να το δει κανείς, στον νιπτήρα θα τρέξει νερό και θα φύγει ό,τι υπάρχει εκεί οπότε ούτε περιοχή σημειώνεις, όπως το κάνουν οι σκύλοι, ούτε το θηλυκό θα μπορέσει να μυρίσει τις ορμόνες. Οι δε πίθηκοι, τα ούρα τα χρησιμοποιούν για να διώξουν κάποιον ανεπιθύμητο. Είναι λοιπόν φανερό, πως ο καταγγελλόμενος δεν έχει ακολουθήσει την εξέλιξη ούτε καν των πρωτευόντων θηλαστικών.

Έτσι λοιπόν, το 2021, ένα σκάνδαλο σεξουαλικών κακοποιήσεων και παρενοχλήσεων έρχεται να δώσει ένα γερό χτύπημα στην εξελικτική θεωρία του Δαρβίνου. Κοίτα να δεις βαθιές προεκτάσεις που έχει το θέμα....

Τέλος πάντων, όπως και να έχει το πράγμα, θα ήθελα να ειδοποιήσω τους νεαρούς αναγνώστες πως αν τους αρέσει κάποια νεαρή (ή όχι και τόσο νεαρή, γούστα είναι αυτά)να μην ακολουθήσουν τέτοιου είδους τακτικές ή οποίες μάλλον κάποια ανωμαλία δείχνουν και όχι ρώμη ή έντονη σεξουαλικότητα. Και μάλλον θα βρεθούν ή δαρμένοι ή σε κανένα κρατητήριο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...