«Η πρωταγωνίστρια του στους Πέρσες ήταν η πρώην υπουργός Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Λυδία Κονιόρδου. Τότε δεν είδα ο ΣΥΡΙΖΑ να λέει ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης είναι ένας επικίνδυνος άνθρωπος. Ο Δημήτρης Λιγνάδης είναι ένας επικίνδυνος άνθρωπος, αλλά αυτό προέκυψε τώρα......Τον πιέσαμε πολύ να μας πει εάν ο ίδιος ήταν πίσω από αυτές τις φήμες. αισθάνομαι ότι μας εξαπάτησε και με εξαπάτησε. Με βαθιά υποκριτική τέχνη προσπαθούσε να μας πείσει ότι δεν είχε σχέση με τίποτα από όλα αυτά».
Λίνα Μενδώνη, υπουργός Πολιτισμού
Τελικά όταν τα κόμματα ανακατεύονται, ακόμα και η πιο σοβαρή υπόθεση, παίρνει έναν ιδιόμορφο τραγελαφικό χαρακτήρα. Μόνο τα κόμματα μπορούν ένα θέμα σημαντικό, να το ρίξουν σε μια λίμνη φαιδρότητας.
Η μικροκομματική εκμετάλλευση του κύματος καταγγελιών που επιχειρείται τις τελευταίες μέρες, πέρα από τυχόν συσκότιση του θέματος που μπορεί να προκαλέσει, δείχνει την ποιότητα των κυβερνώντων και αντιπολιτευόμενων "ηγετών" αυτής της δύσμοιρης χώρας. Οι άνθρωποι πραγματικά δεν μπορούν να χειριστούν αξιοπρεπώς ούτε την αγορά τσιγάρων από το περίπτερο.
Τέλος πάντων, σε ένα κόσμο ελάχιστης σοβαρότητας η υπουργός θα είχε παραιτηθεί επειδή δεν είχε πάρει χαμπάρι κανείς τι ανθρωπο είχαν βάλει σε σημαντική θέση του πολιτισμού και η αντιπολίτευση δεν θα έλεγε χοντράδες προσπαθώντας να συνδέσει το ζήτημα με τις παρατάξεις και τη κουτάλα και ποιος θα την κρατάει. Αυτά και καληνύχτα μας.
Με την ταχύτητα που βγαίνουν στοιχεία προς τα έξω, μιλάμε για κανονικό κύκλωμα παιδικού trafficking. Και ο "γνωστός ηθοποιός - σκηνοθέτης" όπως τον αποκαλούν τα περισσότερα ΜΜΕ μιας και δεν θέλουν να αναφέρουν το όνομα του, είναι η κορυφή του παγόβουνου. Πλέον αυτός δεν σώζεται, το ερώτημα είναι πόσους και ποιους θα καλύψει και πόσους και ποιους θα πάρει μαζί του στην κατρακύλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ. Και όλα αυτά ξεκίνησαν από την καταγγελία της Μπεκατώρου, τότε που πολλοί έλεγαν "γιατί το λέει τώρα, μετά από τόσα χρόνια το θυμήθηκε"? Μακάρι να βγουν τόσα κι άλλα τόσα, στο τέλος βέβαια θα φτάσουμε να μετριόμαστε να δούμε πόσοι φυσιολογικοί έχουμε μείνει. Πολιτισμός του βόθρου ο πολιτισμός του νεοέλληνα. (Deso)
Ποιος ξέρει πόσους "εξαπάτησε"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι το φαινόμενο νέο. Από παλιά έτσι ήταν τα πράγματα. Από τότε που τα χωριά μας έσφυζαν από ζωή και ο αδερφός βίαζε την αδερφή. Απλά τώρα πια μιλάνε τα θύματα και ακούγονται, δεν κρύβονται σαν να έχουν κάνει κάποιο έγκλημα.
Αυτό ακριβώς. Και βλέπω σχόλια στο ίντερνετ από κόσμο που χωρίς κάποιο προσωπικό συμφέρον προσπαθεί να βγαλει λάδι τους θύτες και σκέφτομαι πόσο καλά κρυμμένη είναι κουλτούρα βιασμού στην χώρα μας. Σε τριτοκοσμικές χώρες είναι απροκάλυπτη, εμείς είτε την έχουμε καμουφλάρει με δήθεν αστικό καθωσπρεπισμό (βλ. πρόσφατες περιπτώσεις διάσημων) είτε με μια άτυπη ομερτά των μικρών κοινωνιών που ο καθένας κοιτάζει την δουλειά του.
ΔιαγραφήΔεν είναι μόνο ο βιασμός. Είναι γενικότερη νοοτροπία το να κρύβω κάτω από το χαλί του ψευτοκαθωσπρεπισμού τα χάλια της όποιας μικροκοινωνίας.
ΔιαγραφήΚαι δεν κοιτάζουν τη δουλειά τους ο καθένας. Συνήθως συντάσσονται με τον χειρότερο.
ΔιαγραφήΚαι να μην συντάσσεται κάποιος άμεσα με τον θύτη, όταν ξέρει και δεν μιλάει είναι σαν να συντάσσεται μαζί του. Έ όταν ένα ολόκληρο χωριό πχ ξέρει και δεν αντιδρά κάνεις, από τον Πρόεδρο κ τον ιερέα μέχρι τον απλό κόσμο, ε κάτι πολύ στραβό συμβαίνει στην κοινωνία μας. Ή καλύτερα, κάτι εξαρχής πήγαινε στραβά και συνεχίζει.
ΔιαγραφήΑυτό ακριβώς
Διαγραφή