Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Αντίο φίλε...



Κάποιες σκέψεις,με αφορμή τον θάνατο του Kobe Bryant,καταγράφω σήμερα.Όχι με το γεγονός αυτό καθαυτό,που είναι αναμφισβήτητα οδυνηρό, αλλά με κάποια γύρω γύρω.Είμαι φίλος των Lakers και με τον Kobe είχα ένα κάποιο δέσιμο.Ο Θεός να τον αναπαύει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Γενέθλιο του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου και Βαπτιστού

  Σήμερα η Εκκλησία μας γιορτάζει τη γέννηση του Ιωάννου του Προδρόμου.  Τη γέννηση ενός μωρού το οποίο θα ενηλικιωνόταν και θα έπαιζε κρίσι...