Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Χωρίς δικαιολογίες

 


Ναι, σου λέει ο άλλος, πρέπει να υπάρχει μίσος και μάλιστα μίσος ταξικό. Μπα; Τι μας λες; Ε,λοιπόν εγώ, που δε μου αρέσει και να κρύβομαι, μισώ σχεδόν όλο τον κόσμο χωρίς να μας χωρίζουν ταξικές διαφορές. Δε θέλω ψευτοδικαιολογίες γι' αυτά που αισθάνομαι. Μισώ όποιον δε συμφωνεί μαζί μου σε ο,τιδήποτε και πιστεύω πως όσοι είναι του σιναφιού μου πρέπει να έχουν το ελεύθερο να κάνουν ό,τι τους καπνίσει. Όλοι οι άλλοι πρέπει να ζουν με περιορισμούς. Και αυτό είναι πρόοδος και δημοκρατία αλλιώς να καεί ο κόσμος όλος. Κατεβαίνω στις επόμενες εκλογές;

6 σχόλια:

  1. Κατέβα ΠαπαΚώστα, στηρίζουμε. Εγώ θέλω Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ. (Deso)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω άχτι να εγκαινιάσω το μετρό της Σαλονίκης! Φοιτητής τόσα χρόνια εκεί, μου έφαγε την ψυχή ο ΟΑΣΘ. Συν την υποθαλάσσια που είχε εγκαινιάσει ο Λαλιώτης και που δεν ξεκίνησαν καν οι εργασίες!

      Διαγραφή
  2. Ε με τόσο ξεκάθαρες θέσεις όλοι μαζί σου στις εκλογές, θα τους φάμε λάχανο, 90% θα πιάσουμε δε θέλει συζήτηση!
    Πως το λένε εκείνο το διαχρονικό σύνθημα, α ναι, η δημοκρατία δεν εκβιάζεται(βιάζεται μόνο), η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα..
    Όλο στο τρέξιμο είναι η καημένη, που να πάει να κρυφτεί πια.
    Το άσμα της Μαρινέλλας έλεγε άνοιξε πέτρα για να μπω, εδώ είναι άνοιξε πόρτα για να βγω :)
    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τι υπουργειάκι θες; Άσε τις δημοκρατίες και τις μέντολες...

      Διαγραφή
    2. Mα, κύριε πρόεδρε δεν έχουμε προτιμήσεις, καρέκλα να είναι να κάτσουμε γιατί έχουμε πολύ δουλειά και δε βλέπω να σηκωνόμαστε, θα παραλάβουμε χάος πάλι..
      Π

      Διαγραφή

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...