Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

Πικρά, πικρόχολα και μαύρα!


 - Πάνω από δέκα μέρες πέρασαν από την έναρξη του lockdown και τα κρούσματα αντί να μειώνονται, αυξάνονται. Νομίζω πως είναι καιρός να ανησυχήσουμε...


- Πρώτη φορά αρχιεπίσκοπος άρρωστος με επικίνδυνη ασθένεια και δεν ακούγεται τσιμουδιά για διαδοχή. Το ίδιο και για τη κενή θέση στο Λαγκαδά. Για τέτοιο φόβο μιλάμε πια...


- Σε πιο πεζά πράγματα τώρα, σας τη σπάνε κι εσάς οι γείτονες που κοιτάνε την αυλή, την ταράτσα, το μπαλκόνι ή αν μπορούν και το εσωτερικό του σπιτιού σας με τη διακριτικότητα βοδιού στο νερόλακκο και μετά σχολιάζουν και σας κάνουν παρατηρήσεις κι από πάνω ή μόνο εγώ είμαι ανάποδος; Καλά, είμαι ανάποδος αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...


- Ήρθε κάποιος να μου εξομολογηθεί. "Πάτερ", μου λέει, "εύχομαι να πεθάνει η γυναίκα μου για να ησυχάσω". "Μεγάλο αμάρτημα", του απαντώ, "όλη η ευχαρίστηση βρίσκεται στο να τη «βοηθήσεις»" ...Φανταστικό περιστατικό, μαύρο χιούμορ, μη τρελαίνεστε!


- Αν το αριστερό σόου με τις πορείες είχε κάποιο αντίκτυπο θα φανεί στις εκλογές υποθέτω. Θα έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον αυτό. Άποψή μου είναι πως όλοι (κόμματα της αριστεράς άκρας και μη, της άκρας δεξιάς, υπερσυντηρητικοί της Εκκλησίας και κάμποσοι ακόμα, χορεύουν στο ρυθμό της κυβέρνησης. Κάθε μέρα ισχυροποιείται και θα κερδίσει χρόνο για να αντιμετωπίσει και τα οικονομικά προβλήματα που δημιουργούνται(ασχέτως αν τα καταφέρει). Βέβαια οι φανατικοί κι οι βλάκες, αυτό το ρόλο έχουν στο σύστημα. Γι' αυτό τους διατηρεί.

- Τώρα που τα πιτσιρίκια κάνουν το μάθημα στο σπίτι και το παρακολουθώ λίγο κι εγώ, θυμήθηκα γιατί ποτέ μου δε χώνεψα το σχολείο κι ας ήμουν καλός μαθητής...


- Τώρα που είπα για σχολείο. Μόνο το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδος και τα γρανάζια και γραναζάκια του θα μπορούσαν να διδάσκουν τον Λουκιανό τόσο απίστευτα βαρετά ή να τον αγνοούν τελείως. Το σημαντικότερο ίσως μάθημα, που διδάσκει ταυτόχρονα φαντασία και σάτιρα, και είναι παραπεταμένο κάπου στο Γυμνάσιο.


9 σχόλια:

  1. Εγω παλι οταν ημουν στο δημοτικο σχολειο ειχα παθει αγχος με το σχολειο γιατι μας ριχναν ξυλο με το χαρακα! Απο διαβασμα πια ειχα εντρυφησει τουλαχιστον εγω στη μεθοδο της παπαγαλιας! Οταν πια πηγα στο γυμνασιο τοτε αρχισε για μενα το διαβασμα να εχει ποιοτικο ενδιαφερον! Τωρα που ειπες για Λουκιανο στα Αρχαια Ελληνικα ολα τα παιδια τοτε εαν θυμαμαι καλα θυμονασταν τον αειμνηστο Λουκιανο Κελαηδωνη! Ελπιζω τουλαχιστον να μαθουν στα παιδια και τιποτα χρησιμο γιατι εαν συνειδητοποιησουν τι ειναι τα περισσοτερα που τους διδασκουν τοτε θα αρχισουν τηλεεκπαιδευση συνομωσιολογιας ειτε με Λιακο ειτε με Βελοπουλο! Να μαθουν τουλαχιστον τιποτα χρησιμο με βοτανα μιας και εκεινοι το ριξαν και εκει περα! Εαν Θυμαμαι καλα που στη πρωτη γυμνασιου καναμε μαθημα Βιολογιας-φυτολογιας αλλα που να μου εχουν μεινει γνωσεις απο τοτε! Τωρα που ειπες για τα κρουσματα καπου ακουσα νομιζω στις ειδησεις και σε μια ιστοσελιδα οτι η καμπυλη ειναι πτωτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χθες έλεγαν ότι η καμπύλη στη Θεσ/νικη είναι πτωτική. Σήμερα έλεγαν ξεχάστε αυτά που λέγαμε για άνοιγμα. Εγώ κοιτάω απλά τα νούμερα.

      Τα μέρη του φυτού, τι εφιάλτης κι αυτός!

      Διαγραφή
    2. α! Τα θυμασαι και εσυ! Το ξεχασα οτι εχουμε την ιδια ηλικια! Δε θυμαμαι ωστοσο να μας ειπαν και τιποτα για την εχινακεια! Θυμαμαι παντως οταν καναμε βιολογια που μας ελεγαν οτι οι Ιοι δεν εχουν δικο τους DNA και χρειαζονται το DNA των αλλων οργανισμων για να πολλαπλασιαστων! Μετα γιατι μας ελεγαν αλλα? Μετα σου λεει ο αλλος οτι παρουσιαζονται οι συνομωσιολογοι! Τρεχα γυρευε! Παντως ενας ΕΚΑΒιτης ελεγε σε μια φιλη μου Γενικη Γιατρο οτι ολοι αυτοι οι διασωληνωμενοι δεν ειναι ολοι απο covid 19. Ειναι και απο αλλες περιπτωσεις που διασωληνωθηκαν

      Διαγραφή
    3. Γιατί μάλλον η επιστήμη ανακαλύπτει καινούρια πράγματα.

      Διασωληνωμένοι από άλλες ασθένειες προφανώς και υπάρχουν, δε σταμάτησαν οι άλλες περιπτώσεις.

      Διαγραφή
    4. εμ! αυτο λεω και εγω! Ουτως η αλλως ειναι και περιοδος λοιμωξεων! Ειναι δυνατον δηλαδη μονο covid να κανει περατζαδα? οι αλλοι μικροοργανισμοι που πηγαν? Μεταναστευσαν εκτος χωρας? χα!χα!

      Διαγραφή
    5. χα!χα! Καλο! Παντως νομιζω οτι απο παλαιοτερα υπηρχε καποια διχογνωμια μεχρι και στις μερες μας σχετικα με το εαν οι ιοι ειναι "ζωντανοι" μικροοργανισμοι! Εχουν παραξενη συμπεριφορα! Εκτος ζωντανων οργανισμων στο εξωτερικο περιβαλλον ζουν για καποιο συγκεκριμενο χρονικο διαστημα και διαφορετικο κιολας για το καθε ιο! ο ιος HIV ζει για πολυ λιγο στο εξωτερικο περιβαλλον και καταστρεφεται πολυ ευκολα!

      Διαγραφή
    6. Νομίζω πως το να μελετάς τους ιούς είναι σαν να μελετάς ένα ολόκληρο σύμπαν

      Διαγραφή
    7. αυτο ξαναπεστο! Βασικα σκεψου οτι εφωσον οι ιοι ειναι μονο ενα μερος των μικροβιων προσωπικα θα ελεγα οτι μελετας εναν γαλαξια μονο!

      Διαγραφή

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...