Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

Αντιθέσεις




 - Οι εκκλησίες είναι τα μόνα μέρη που ενώ είναι άδεια από κόσμο σφύζουν από ζωή ενώ μπορεί όταν είναι γεμάτες να μην υπάρχει μέσα ούτε ψυχή.


- Όταν αποφασίζω να δω τη μοίρα μου στα άστρα έχει πάντα συννεφιά! Να ανησυχήσω;


- Το lockdown είναι λάθος. Έχετε να προτείνετε κάτι εναλλακτικό; Πλήρες άνοιγμα; Μερικό άνοιγμα ή μερικό κλείσιμο; Δουλεύουν αυτά; Τα προτείνετε; Αν όχι, τι μας ζαλίζετε;


- Αν ήμουν αλχημιστής θα ήμουν ο μόνος που θα μετέτρεπε τον χρυσό σε μόλυβδο!


- Μπορεί οι δεκαοχτούρες να μοιάζουν άσχημες μπροστά στα παγώνια αλλά αυτές πετούν ψηλά. Ή μπορεί τα παγώνια να μην πετούν τόσο ψηλά και μακριά όσο οι δεκαοχτούρες αλλά πόσο πιο όμορφα είναι!Διαλέξτε τι σας ταιριάζει.


- O Τραμπ δε δέχεται την ήττα του. Κι εγώ δεν δέχομαι ότι δεν παντρεύτηκα την Τζένιφερ Λόπεζ. Ίδιο το αποτέλεσμα...


- O Μίδας ήταν πλούσιος αλλά δυστυχής ή δυστυχής αλλά πλούσιος;

6 σχόλια:

  1. Εγω παλι ξερω οτι ο Ιπποκρατης μεσω της αστρονομιας εκανε προγνωση της πορειας του ασθενους! Μου λεει καποιος γιατι τα "ξεχασαμε" ολα αυτα? Μηπως αλλοι μας τα "ξεχασαν". Οταν ηρθε στη γη ο Θεος των θεων και Γιατρος των γιατρων ειπε ξεκαθαρα οτι η ανθρωπινη ζωη αξιζει περισσοτερο απο τη τροφη που θα φαμε και το ρουχο που θα φορεσουμε και πλεον η ανθρωπινη ζωη καταντησε να εχει λιγοτερη αξια και απο τη τροφη που τρωμε αφου ανθρωποι δεν εχουν να φανε και μεχρι και οι σκλαβοι στην αρχαια Αιγυπτο τρωγαν για μεσημερι! Δε ξερω για τη Τζενιφερ Λοπεζ αλλα βολευομαι και με τη Μαγγυ Χαραλαμπιδου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έχει συχνά συννεφιά γι' αυτό το ξεχάσαμε!

      Κάνω πως δεν είδα την αναφορά στη Χαραλαμπίδου...

      Διαγραφή
    2. να με συγχωρεις! Οπως θα ελεγε και ο αλλος μου ο παππουλης που τον αγαπουσα αυτον παιρνω πολυ θαρρητα και χανω το σεβας! εσωτερικοι πειρασμοι! Τι να πεις κανεις?

      Διαγραφή
  2. Όχι ρε ! Απλά δε τη χωνεύω τη συγκεκριμένη! Μου βγάζει κάτι το απωθητικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα και δεν κρίνω για να μην κριθώ αλλά ...ποια Μάγκυ Χαραλαμπιδου ρε Νίκο :D

    K εγω σε λατίνες είχα πάντα αδυναμία και εν τέλει αγάπησα
    κ παντρεύτηκα την πιο αγγλοσαξονική Αγρινιώτισσα ever.(Deso)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε ξεφύγει τελείως...

      Το πιο μεγάλο ψέμα είναι ότι ο άντρας έχει συγκεκριμένο τύπο γυναίκας που τον ελκύει. Ο μόνος τύπος που υπάρχει είναι η όμορφη γυναίκα, όπως τη βλέπει ο καθένας την ομορφιά

      Διαγραφή

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...