Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

Ο επίλογος του τέρατος



"Σύντομα, όμως",φώναξε με θλιβερό και επιβλητικό εηθουσιασμό,"θα πεθάνω και δε θα νιώθω πια ό,τι νιώθω τώρα. Σύντομα αυτή η αβάσταχτη δυστυχία θα τελειώσει. Θ' ανέβω στην πυρά θριαμβευτικά και θ' αγαλλιάσω με τον πόνο στις βασανιστικές φλόγες. Το φως της πυρκαγιάς θα σβήσει, τις στάχτες μου θα τις σκορπίσει στη θάλασσα ο αγέρας. Το πνεύμα μου θα αναπαυθεί εν ειρήνη, ή αν σκέφτεται, σίγουρα δεν θα σκέφτεται έτσι. Αντίο!"


Φρανκενστάιν, Mary Shelley, εκδ. Οξύ

4 σχόλια:

  1. Τι ατάκα! Ανατριχιάζεις αν μπεις λίγο στο πνεύμα.
    Εν τω μεταξύ ταιριάζει τέλεια το όνομα των εκδόσεων δίπλα στον Φρανκεστάιν και την Shelley! Φρανκεστάιν, Mary Shelley, Οξύ!...ανάσα δεν παίρνεις!
    Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταία κυκλοφόρησε και σε κόμικ των τριών τευχών. Εξαιρετικό κι αυτό. Αν και πάντα ήμουν μεταξύ βρικολάκων και λυκανθρώπων, τα τελευταία χρόνια, το τέρας του Φρανκενστάιν με έχει κερδίσει.

      Διαγραφή
    2. Είναι φοβερή ιστορία ο Φρανκεστάιν και πόσο διδακτική και διαχρονική ε. Όπως επίσης ο Τζέκιλ και Χάιντ το ίδιο. Ταινία με βρυκόλακα είδα πρώτη φορά κοντά 10 χρονών ασπρόμαυρη και έπαθα σοκ τεράστιο. Αξέχαστο θα μου μείνει, σαν τώρα το θυμάμαι. Μετά βέβαια τις είδα μάλλον όλες ειδικα΄τις παλιές.
      Η τελευταία σειρά dracula του BBC ήταν πολύ ενδιαφερουσα και με τέλος απρόβλεπτο τελείως. Εγώ πάντως έμεινα κάγκελο μόλις εφτασα στο τέλος,δεν πίστευα οτι έφτασαν εκεί και δεν νομιζω να υπάρχει ίδια κατάληξη σε καμιά ταινία παρόμοια.
      Με τους βρυκόλακες σταμάτησα πολύ να ασχολούμαι όταν έγινε πλέον ψιλο-σαπουνόπερα η ιστορία. Τα περισσότερα έγιναν δηλαδή έτσι.
      Π

      Διαγραφή
    3. Πρώτη ταινία που είδα στην ίδια ηλικία ήταν ο λυκάνθρωπος.
      Το Τζέκυλ και Χάυντ το διάβασα πολύ πρόσφατα.Καταπληκτικό
      Τη σειρά δεν την έχω δει.
      Ούτε κι εμένα μου άρεσε η τροπή που πήραν οι βρικόλακες. Αν και η σειρά με τη Nina Dobrev μου άρεσε.Μάλλον όμως για τη πρωταγωνίστρια...

      Διαγραφή

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...