Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Για το ρημάδι τούτο.



Ρε σεις,να ξεκαθαρίσουμε κάτι.Το μπλογκ αυτό το έχω κάνει για τους εξής λόγους: 1.Επειδή ήμουν στα Κύθηρα και κόντευα να τρελαθώ και να τρελάνω και τη γυναίκα μου,οπότε κάπου έπρεπε να βρω διαφυγή. 2.Επειδή από μικρός ήθελα να γίνω δημοσιογράφος,οπότε είναι ένα καλό υποκατάστατο. 3.Για να γράφει στα σχόλια όποιος θέλει, ό,τι θέλει
4.Γιατί είμαστε λίγοι και είμαστε και σκόρπιοι 5.Για να έχω συγκεντρωνένα κείμενα,μουσικές και διάφορα πράγματα που με ενδιαφέρουν.

Οπότε:Γράψτε τα σχόλιά σας με τις απόψεις σας.Προφανώς και θα έχουμε διαφωνίες και προφανώς θα τα τσουγκρίσουμε.Μη μου ζητάτε συγνώμη μετά.Ο διάλογος οφείλει να έχει ένταση.Ε,αν πούμε και μια κουβέντα παραπάνω,είμαστε θερμόαιμοι οι Βαλκάνιοι.Την επομένη έχει ξεχαστεί(το λέει και ο Απόστολος Παύλος αν θυμάμαι καλά).Άλλωστε οι μόνοι που θέλω να αποφεύγω είναι οι υποκριτές με τους οποίους πάντα τα τσούγκριζα κι έκοβα κάθε επαφή.Εδώ δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πρώτη Ανάσταση

  Η πρώτη, όπως την αποκαλούμε, Ανάσταση γίνεται κρυφά, μυστικά. Ενώ η φύση όλη παραμένει ατάραχη, ενώ οι άνθρωποι γυρίζουν στις δουλειές το...