Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Με το μαχαίρι στο λαιμό



Αν τώρα κάποιος μου έβαζε ένα μαχαίρι στο λαιμό και με ρωτούσε να επιλέξω ένα από τα Μυστήρια της Εκκλησίας ως το αγαπημένο μου,θα έλεγα το Ιερό Ευχέλαιο.

Είναι αυτές οι ευχές που ξετυλίγουν τον πλούτο και τη σημασία της συγνώμης και της συγχώρησης,είναι που οι περισσότερες ευαγγελικές περικοπές είναι παρμένες από το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο(το αγαπημένο μου από τα τέσσερα),είναι που περιστρέφεται και γύρω από το πρόσωπο του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου,είναι η όλη του ατμόσφαιρα,είναι ίσως και παραπάνω στοιχεία που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό που με παρασύρουν σε μια περίεργη ,ας το πούμε έτσι, κατάσταση την ώρα που τελώ το συγκεκριμένο μυστήριο.

Ναι,αν κάποιος μου έβαζε το μαχαίρι στο λαιμό και δεν τον αφόπλιζα με κάποια αστραπιαία και θανάσιμη κίνηση,το Ευχέλαιο θα επέλεγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πρώτη Ανάσταση

  Η πρώτη, όπως την αποκαλούμε, Ανάσταση γίνεται κρυφά, μυστικά. Ενώ η φύση όλη παραμένει ατάραχη, ενώ οι άνθρωποι γυρίζουν στις δουλειές το...