Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Καφεδάκι

Μπήκε η αστυνομία σε ένα κλαμπ,στα πλαίσια επιχείρησης και ξεσηκώθηκε το "δημοκρατικό" σύμπαν.300 όμηροι, λέει, οι θαμώνες  κλπ κλπ.Ότι στους 300 αυτούς οι δέκα είχαν πάνω τους ναρκωτικά,ηρωίνη-κοκαϊνη, βλέπω δεν ενοχλεί κανέναν δημοκρατικών απόψεων πολίτη.Ξέχωρα αυτά που πρόλαβαν και πέταξαν κάτω.Έχουμε χάσει κάθε ίχνος σοβαρότητας σε αυτή τη χώρα μου φαίνεται...

Και για να μη μου πείτε καμιά βλακεία , μου έχει τύχει να με περιλάβει αστυνομία σε κλαμπ,μου έχει τύχει και να μου βγάλουν όπλο αστυνομικοί σε εξακρίβωση στοιχείων και διάφορα άλλα όμορφα.Σιγά τον τρόμο και τα ψυχολογικά.Άντε ρε να πιείτε κανένα καφέ να ξελαμπικάρετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πρώτη Ανάσταση

  Η πρώτη, όπως την αποκαλούμε, Ανάσταση γίνεται κρυφά, μυστικά. Ενώ η φύση όλη παραμένει ατάραχη, ενώ οι άνθρωποι γυρίζουν στις δουλειές το...