Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Με αφορμή τον κουρνιαχτό για τον Κυμπουρόπουλο και τις αμβλώσεις

 


Νομίζατε πως δεν θα ασχοληθώ με το θέμα που προέκυψε με τον Κυμπορόπουλο; Ε, κάνετε λάθος. Απλά περίμενα να κατακάτσει ο κουρνιαχτός και η καφρίλα.

Τα πράγματα στη ζωή, πιστεύω πως είναι απλά. Τους δίνουμε άλλη βαρύτητα μόνο και μόνο για να βγάλουμε τα απωθημένα και τα συμπλέγματά μας. Και εμείς στην Ελλάδα έχουμε περίσσευμα.

Λοιπόν, στο θέμα μας. Ένας πολιτικός οφείλει να ψηφίζει ή να καταψηφίζει ό,τι θεωρεί αυτός σωστό. Όχι ό,τι λέει το κόμμα, όχι ό,τι επιτάσσει η εποχή, όχι ό,τι προωθούν τα ΜΜΕ ή οποιοιδήποτε opinion makers. Τόσο απλά. Οπότε ο Κυμπουρόπουλος ήταν σωστός. Από εκεί και πέρα θα τον κρίνουν αυτοί που τον ψήφισαν. Οποιαδήποτε άλλη κουβέντα είναι περιττή.

Για τις αμβλώσεις. Είναι φόνος. Δεν είναι δικαίωμα, ας το ονομάζουν έτσι, και φυσικά δεν είναι τρόπος αντισύλληψης όπως το θεωρούν πολλές κουφιοκέφαλες στην Ελλάδα. Από την άλλη είναι φόνος που σε περιπτώσεις έχει πάρα πολλά ελαφρυντικά. Ελαφρυντικά για την γυναίκα που το επιλέγει, τα οποία είναι επιβαρυντικά για όλη την υπόλοιπη κοινωνία. Δεν θα το αναλύσω, νομίζω πως είμαι αντιληπτός.

Θα πρέπει να είναι νόμιμη; Ναι. Ξεκάθαρα. Με την έννοια πως πρέπει αυτή η διαδικασία να γίνεται με τον ασφαλέστερο δυνατό τρόπο ώστε να διαφυλαχθεί η υγεία της γυναίκας που κάνει αυτή την επιλογή και να μη χρησιμοποιούνται μπουκάλια, βελόνες και κρεμάστρες ή να μην καταλήγουν σε χασαπογιατρούς που αν δεν την οδηγήσουν στο θάνατο, θα της κάνουν μεγάλη ζημιά. Οπότε , ναι, το κράτος νομιμοποιεί, επιβλέπει και διασφαλίζει τη διαδικασία.

Από την άλλη, επειδή έχουμε και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, θα έπρεπε το κράτος(και άλλες οργανώσεις ενδεχομένως) να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια και πόρους ώστε να πείθει τις γυναίκες να γεννούν τα παιδιά τους χωρίς επιπτώσεις κοινωνικές ή οικονομικές ή επαγγελματικές και παράλληλα να διασφαλίζει και το μέλλον αυτών των παιδιών.

Τέλος θα πρέπει να υπάρξει και μια εκστρατεία ενημέρωσης και διαπαιδαγώγησεις μιας κοινωνίας που με το ένα πόδι πατάει στο 2021 και με το άλλο στο 1521. Τα εξηγώ ωραία; Προς τι λοιπόν όλο αυτό το χάλι;

Α!Και για να μη βρεθεί κανένας χαζός να μου γράψει τις συνηθισμένες ανοησιες, να σας πω πως ηθική και πίστη στην Ορθοδοξία με νόμους ΔΕΝ επιτυγχάνεται. Καταλάβετέ το για να προχωρήσουμε στα σημαντικά που πρέπει να κάνουμε.



2 σχόλια:

  1. Μια χαρά τα λες. Είναι στην γκρίζα ζώνη οι αμβλώσεις, με αρκετά "ναι μεν,αλλά". Ήδη πάντως ο νόμος προβλέπει περιπτώσεις "νόμιμης" άμβλωσης. Όμως όσο ακροβατούμε ανάμεσα σε 2021 και 1521, τέτοια ζητήματα θα διαιωνίζονται.
    ΥΓ. Σαν λαός είμαστε τρομακτικά πίσω στο θέμα της αντισύλληψης ως νοοτροπία. Όχι 1521 αλλά ακόμα πιο πίσω. (Deso)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε πίσω σε πάρα πολλά πράγματα...Ειδικά στην ανταλλαγή απόψεων

      Διαγραφή

Ο Ιούδας, το μύρο

  Στην οικία του Σίμωνα του Λεπρού, μια γυναίκα λούζει τον Χριστό με ακριβό μύρο. Οι μαθητές διαμαρτύρονται: γιατί τέτοια σπατάλη; Δε θα ήτα...