Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Το δυναμικό κοινό



Μου αρέσει να ασχολούμαι με τα τηλεοπτικά. Βγαίνουν πολλές φορές ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Όπως ας πούμε κοιτώντας την τηλεθέαση των εκπομπών, στο λεγόμενο "δυναμικό κοινό". Στις ηλικίες δηλαδή, 18-54. Εκεί που ανήκουν και οι νέοι, η ελπίδα αυτού του τόπου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία λοιπόν, οι νέοι δίνουν ισχυρό προβάδισμα σε κάθε είδους ριάλιτι και λοιπές σαχλαμάρες. Ενδιαφέρον θα είχε αν μπορούσαμε να έχουμε μια εικόνα και για τα αναγνώσματα των νεότερων ηλικιών τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποιότητα. Θα έβγαινε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της πλήρους αποχαύνωσης που μπορεί κάποιος εύκολα να παρατηρήσει.

Έχει επίσης ενδιαφέρον να βρούμε τη διαδικασία αποβλάκωσης των έξυπνων 14-16χρονων μέχρι να φτάσουν στα 20. Διότι υπάρχει διαδικασία τέτοιου τύπου. Ειδικά στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με τους ιδεοληπτικούς καθηγητές και τις διάφορες κομματικές ομάδες τύφλωσης. Παρ' όλα αυτά μου διαφεύγουν οι μορφές αυτής της διαδικασίας εκτός των ανωτάτων και ανωτέρων σχολών.

Θα μου πει κάποιος. Μια σου φταίνε οι γέροι, μια οι νέοι. Ε, ποιος δε σου φταίει τελικά; Δε μου φταίνε ούτε οι γέροι ούτε οι νέοι. Οι κακότροποι ηλίθιοι μου φταίνε και αυτοί που τους παράγουν, τους ανέχονται και τους δίνουν και αέρα από πάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η σιωπή

  Η σιωπή που επικρατεί από το βράδυ της Μ. Πέμπτης έως και το πρωί του Μ. Σαββάτου δεν πρέπει να μας παραξενεύει και να μας τρομάζει. Είναι...