Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

In the dark night (Sleep Jesus) V temnuyu nichku, В темную нічку (Спи, Ісусе)

 


In the dark night, above Bethlehem,
a bright star shined out, covering the Holy Land.
The Most Pure Virgin, the Holy Bride,
in a poor cave gave birth to a Son.

[Chorus] Sleep Jesus, sleep my little baby,
Sleep my little star,
About your fate, my little sweet,
To you I will sing.

She gently kissed and swaddled him,
She put him to bed, and quietly started to sing,
You will grow up, my Son, you’ll become a grown-up,
And you will go out into the world, my baby.

Sleep Jesus, sleep my sweet little baby,
Sleep my little star,
About your fate, my little sweet,
To you I will sing.

The Love of the Lord and God’s truth,
You will bring faith to the world, to your people,
The truth will live on, the shackles of sin will be shattered,
[But my child], on Golgotha, my child will die.

Sleep Jesus, sleep my sweet little baby,
Sleep my little star,
About your fate, my little sweet,
To you I will sing.

Sleep, Jesus, sleep my sweet little baby,
Sleep my rose blossom,
With hope on You
The entire world is watching!




Στη σκοτεινή νύχτα, πάνω από τη Βηθλεέμ,

ένα λαμπερό αστέρι έλαμψε, σκεπάζοντας τους Αγίους Τόπους.

Η Πάναγνη Παρθένος, η Αγία Νύμφη,

σε μια φτωχή σπηλιά γέννησε έναν Γιο.


[Ρεφραίν] Κοιμήσου Ιησού, κοιμήσου μωρό μου,

Κοιμήσου αστεράκι μου,

Για τη μοίρα σου, γλυκέ μου,

Θα σου τραγουδήσω.


Τον φίλησε απαλά και τον έσφιξε,

Τον έβαλε στο κρεβάτι και άρχισε να τραγουδάει ήσυχα,

Θα μεγαλώσεις, γιε μου, θα γίνεις μεγάλος,

Και θα βγεις στον κόσμο μωρό μου.


Κοιμήσου Ιησού, κοιμήσου γλυκό μωρό μου,

Κοιμήσου αστεράκι μου,

Για τη μοίρα σου, γλυκέ μου,

Θα σου τραγουδήσω.


Την αγάπη του Κυρίου και την αλήθεια του Θεού,

Θα φέρεις πίστη στον κόσμο, στους ανθρώπους σου,

Η αλήθεια θα ζήσει, τα δεσμά της αμαρτίας θα διαλυθούν,

[Μα παιδί μου], στον Γολγοθά, παιδί μου θα πεθάνεις.


Κοιμήσου Ιησού, κοιμήσου γλυκό μωρό μου,

Κοιμήσου αστεράκι μου,

Για τη μοίρα σου, γλυκέ μου,

Θα σου τραγουδήσω.


Κοιμήσου, Ιησού, κοιμήσου γλυκό μωρό μου,

Κοιμήσου τριανταφυλλάκι μου,

Ελπίζοντας σε Σένα

Όλος ο κόσμος παρακολουθεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...