Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Σύγχρονος άνθρωπος




Είμαι ένας χριστιανός ινδουιστής,με βουδιστικές ανησυχίες ,ισλαμικές επιρροές και εβραϊκές κατευθύνσεις.Όσον αφορά τον χριστιανισμό,είμαι ξεκάθαρα ορθόδοξος,με προτεσταντικές επιρροές και ρωμαιοκαθολικές τάσεις ενώ οι καταβολές μου είναι κοπτικές.

Η πολιτική μου θέση είναι στέρεη.Είμαι ένας απλός νεοφιλελεύθερος κομμουνιστής που πιστεύει σε ένα σοσιαλιστικό σύστημα της ελεύθερης αγοράς.Επίσης είμαι ξεκάθαρα διεθνιστής με εθνικιστικές τάσεις.

Πιστεύω πως ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει κάτω από σκληρή επιτήρηση και ότι η ηθική είναι σχετική μέσα σε πολύ αυστηρά πλαίσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πρώτη Ανάσταση

  Η πρώτη, όπως την αποκαλούμε, Ανάσταση γίνεται κρυφά, μυστικά. Ενώ η φύση όλη παραμένει ατάραχη, ενώ οι άνθρωποι γυρίζουν στις δουλειές το...