Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Τρέλα...



Εγώ, να το ξεκαθαρίσω, είμαι με τους τρελούς. Στο κάτω κάτω αν ο τρελός ο ίδιος δεν δέχεται ότι είναι τρελός ποιος είναι αυτός που θα τον κατηγοριοποιήσει ως τέτοιον; Και γιατί η διαφορετική οπτική της πραγματικότητας να θεωρείται ως τρέλα; Επειδή δε συμφωνεί με αυτό που η πλειοψηφία θεωρεί ως λογικό; Και από πού κι ως πού κάποιος στεγνός επιστήμονας θα θέσει τα όρια μεταξύ τρέλας και παράνοιας; Ξέχωρα ότι αυτά τα όρια μπορεί σε δέκα, είκοσι χρόνια να τα αλλάξει ένας άλλος εξίσου στεγνός και διαβαστερός επιστήμονας. Και μετά από πενήντα χρόνια κάποιος άλλος στεγνότερος και μελετηρότερος επιστήμονας μπορεί να τα φέρει στα προηγούμενα. Κι αν τελικά κι αυτό που περιγράφω δεν είναι τρέλα τότε ποια είναι. Άλλωστε αν ο Βαν Γκογκ είχε διαγνωστεί ως τρελός κάμποσα χρόνια πριν αυτοκτονήσει, θα είχαμε αυτά τα έργα που δημιούργησε; όχι. Θα τα είχε πνίξει η ερημώδης σκόνη της λογικής που θέλουν να επιβάλλουν στον κόσμο. Γι' αυτό σας λέω, εγώ είμαι με τους τρελούς. Αν είμαι και ένας από αυτούς; Μπα, το αποκλείω εγώ ο ίδιος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ανάσταση του σώματος

  Ο Χριστός δεν αναστήθηκε μόνο πνευματικά αλλά αναστήθηκε και σωματικά. Δεν πέταξε μόνο η ψυχή του στα ουράνια αλλά και το σώμα Του εγκατέλ...