-Ας αποφασίσει η Εκκλησία της Ελλάδος τη θέση της για την καύση των νεκρών.Ψέλνουμε τη νεκρώσιμο ακολουθία ή όχι;Ή δεν τη ψέλνουμε εκτός κι αν πρόκειται για κάποιον πλούσιο ή διάσημο;Θα έχουμε το αστείο φαινόμενο να ισχύουν διαφορετικά πράγματα σε κάθε Μητρόπολη;Αλλά αφού κάποιοι μεταβάλλουν την Εκκλησία από Εκκλησία θεολογίας(όχι της ακαδημαϊκής) σε Εκκλησία φιλοσοφίας έχουμε να δούμε πολλά ακόμα.
-Οι επιστολές δεν είναι μέτρο πυρασφάλειας.Οι αντιπυρικές ζώνες και η πρόσβαση σε νερό είναι.Για να μην τρελαθούμε.
-Εκκλησία και κοινωνία ΔΕΝ είναι ένα.Ας το καταλάβουμε.Η Εκκλησία είναι(ή πρέπει να είναι)ανοικτή στην κοινωνία αλλά αν η κοινωνία(ή μέρος της) δεν θέλει να πάει στην Εκκλησία τότε μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.Αφορμή γι'αυτό το σχόλιο στάθηκε η (όχι ιδιαίτερα πολιτισμένη) συζήτηση με αφορμή τη παρέμβαση ενός παπά της Μητρόπολής μας για ένα πανηγύρι που γίνεται παραμονή της Κοιμήσεως.
-Τα πανηγύρια λοιπόν και οι χοροί που γίνονται παραμονές μεγάλων θρησκευτικών(καλοκαιρινών) εορτών,δε γίνονται ούτε σαν ένδειξη θεοσεβούς χαράς(το διάβασα κι αυτό) ούτε με βάση κάποια παράδοση.Γίνεται για να έχει περισσότερο κόσμο και να μαζευτούν περισσότερα χρήματα.Άλλωστε έτσι αντιλαμβάνονται οι πολλοί την θρησκευτικότητα στην Ελλάδα.
-"Σημαίνον" πρόσωπο της κυθηραϊκής κοινωνίας(τον οποίο θεωρώ μεγάλο φαφλατά και εγωκεντρικό τύπο) βρήκε λέει τον τρόπο να αυξηθεί ο πληθυσμός των Κυθήρων.Οι αγροί,λέει,που έγιναν δάση να μην αναδασωθούν αλλά να ξαναγίνουν αγροτικές εκτάσεις.Από τότε που δημοσιεύθηκε το κείμενο ουρά κάνουν οι αιτούντες άδεια παραμονής στα Κύθηρα.Δεν κρατιούνται!Δεν τους νοιάζουν ούτε οι μηδενικές υποδομές ούτε το αν θα είναι ανταγωνιστικά τα προϊόντα τους.Απλά να έρθουν στο νησί.
-Γενικά η επιστροφή στον πρωτογενή τομέα δεν είναι η λύση στα προβλήματα του τόπου.Είναι ένα κομμάτι της λύσης αλλά βαρέθηκα σε κάθε πρόβλημα να παρουσιάζεται ως λύση.Και τέλος πάντων σε κάποιον που σπούδασε 5-8 χρόνια μια δύσκολη επιστήμη δεν μπορείς να του πεις "πήγαινε γίνε αγρότης και κτηνοτρόφος".Θα πάρει το καπελάκι του και θα φύγει.Όπως και γίνεται.
-Α,ώστε η ΔΕΗ(απρόσωπη,μακρινή) και μόνο φταίει για τη φωτιά;Και αυτοί που διαχειρίστηκαν την κρίση(τοπικοί και μη αλλά πάντως γνωστοί,κοντινοί) είναι απλοί αποδιοπομπαίοι τράγοι;Πότε θα μάθω να πουλάω αντίσταση,κουλτούρα και να γλύφω έτσι ταυτόχρονα,άραγε;Εδώ
-Ξηρασία,απώλεια καραβιού,φωτιά.Ιδρώνει το πνευματικό αυτί κανενός;
-Όλα τα πράγματα( είτε ωραία είτε άσχημα)έχουν ένα τέλος.Και κάθε τέλος ακολουθείται από μια αρχή.
Το τελευταίο σημείο μάλλον σου ξέφυγε, ακούγεται πολύ αισιόδοξο, παπά μου. Με ξάφνιασες... χαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι,αισιοδοξώ ξανά μετά από καιρό.Που να δεις και τα αυριανά.Έχω ολόκληρη ανάρτηση χωρίς γκρίνιες,ειρωνίες,μαυρίλες κλπ
Διαγραφή... για το πρωτελευταίο ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω όχι ο μή έχων ώτα. Ο έχων τσέπη γεμίζειν... κωφευέτω. Βλέπεις ή του μαμωνά ή του Θεού. Όσο και να σχίζεσαι δεν παντρεύονται. Ακόμα δεν έμαθες που ζείς παπά μου ;;; Μόνο με θαύμα και πάλι. (Ορίστε, τώρα έγινα εγώ απαισιόδοξος, ας το καλό με κόλλησες)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμαθα αλλά δεν συνήθισα...
ΔιαγραφήΠεθαίνω για τα αυριανά, όπως το λές.Τι ώρα λές να τα ανεβάσεις;;;; Θα μείνω εδώ μέχρι το πρωί. Κόβω φλέβες, με τρώει η αγωνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα δε βγει ο ήλιος δε βγαίνουν κι οι αναρτήσεις!
Διαγραφή... έχεις δίκιο, άλλωστε μπορεί και να μη βγεί ο ήλιος για μας. 'Εχει όμως ο Θεός. Μετά το αντίδωρο, λοιπόν.
ΑπάντησηΔιαγραφή