Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Τα κενά του συστήματος...

                       

"Όλοι θα έπρεπε να έχουν ίσο μερίδιο σε ο,τιδήποτε διαθέσιμο"ανακοίνωσε ένας φιλόσοφος σε μια ομάδα στο καφενείο που έδειχνε να ενδιαφέρεται.

"Δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσε να εφαρμοστεί",είπε ένας αμφισβητίας.



"Μα του δώσατε καμιά ευκαιρία;" απαίτησε ο ιδεαλιστής.

"Εγώ του 'δωσα",φώναξε ο Νασρεντίν,"Έχω στη γυναίκα μου και στο γάιδαρό μου ακριβώς την ίδια μεταχείριση.Παίρνουν αυτό που ακριβώς χρειάζονται".

"Έξοχα!"αναφώνησε ο φιλόσοφος."Πες λοιπόν στη συντροφιά Μουλλά ποια είναι τα αποτελέσματα".

"Τ'αποτελέσματα είναι ένας καλός γάιδαρος και μια κακή σύζυγος".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...