Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

Φυλάκιση

 


Εγώ καταδικάστηκα σε φυλάκιση. Ανιχνευτές με οδήγησαν στη φυλακή όπου με αλυσόδεσαν. Όταν ζήτησα να μάθω την αιτία μου απάντησαν ότι ήμουν ένοχος επειδή είχα εγκαταλείψει τον Ινδιάνικο καταυλισμό του Φορτ Μπόουϊ.

Δεν πιστεύω ότι εκείνοι οι στρατιώτες στο Πέρασμα των Απάτσι είχαν δικαίωμα πάνω μου ή ότι έπρεπε να ζητήσω την άδειά τους για το που θα πάω.  Οι ομάδες μας δεν μπορούσαν να ζήσουν ειρηνικά εκεί και φύγαμε ήσυχα με την ελπίδα ότι θα ζήσουμε με τον λαό του Βικτόρια σ' έναν τόπο όπου δεν θα μας ενοχλούσε κανείς. Στη συνέχεια άλλους επτά Απάτσι και τους αλυσόδεσαν. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί τους τιμώρησαν. Αυτοί οι Ινδιάνοι απλώς με ακολούθησαν όταν έφυγα από το Πέρασμα τω Απάτσι για το Χοτ Σπρινγκς. Αν ενεργήσαμε άσχημα επιστρέφοντας στο Χοτ Σπρινγκς - πράγμα που δεν το πιστεύω- τότε θα έπρεπε να καταδικάσουν μόνο εμένα.


Τζερόνυμο, τα απομνημονεύματα ενός ινδιάνου επαναστάτη, εκδ. Ελεύθερος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πορεία

  Είναι εύκολο να είσαι δούλος. Ο δούλος δεν κάνει επιλογές, δεν έχει ευθύνες και δε χρειάζεται να καταλάβει τι λέει ο αφέντης του. Το εκτελ...