Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Δύναμη

Νασρεντίν Χότζας - Βικιπαίδειαλ

http://www.stougiannidis.gr/laografia_nasrentin.htm

Σε μια συγκέντρωση, όπου Ναστραντίν Χότζας ήταν παρων, οι άνθρωποι συζητούσαν για τη νεότητα και τα γεράματα. Ολοι συμφώνησαν ότι, η  δύναμη ενός άντρα μειωνεται καθώς περνούν τα χρόνια. Ο Ναστραντίν Χότζας είπε: «Δεν συμφωνώ μαζί σας κύριοι. Στη μεγάλη ηλικία μου έχω την ίδια δύναμη όπως το είχα στο αποκορύφωμα της νεότητάς μου».

Τι εννοείς, Ναστραντίν Χότζα; ρώτησε κάποιος. Εξηγήστε μας. Στην αυλή μου, εξήγησε Χότζας Ναστραντίν, υπάρχει μια τεράστια πέτρα. Στα νιάτα μου που προσπαθησα να την σηκώστω ποτέ δεν τα κατάφερα. Το ιδιο ισχυει και τώρα

4 σχόλια:

  1. τι θελει να πει αραγε ο ποιητης? εγω προσωπικα δεν το επιασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα αστείο γι'αυτούς που αρνούνται να παραδεχθούν πως γερνάνε...Δεν έχει κάποιο βαθύτερο νόημα

      Διαγραφή
    2. Απο οτι εψαξα σε πληροφοριες αυτος ο Νασρεντιν Χοτζας ηταν ενδιαφερουσα προσωπικοτητα! Ενα ειδος σουφι και φιλοσοφου! Οι ιστοριες του ηταν διδακτικα ευτραπελα! Διαφοροι ανατολικοι λαοι οπως Περσες, Τουρκοι και Αφγανοι διεκδικουν οτι εχουν τη πατροτητα του χωρις να ξερουν ακριβως απο που καταγεται! Το ιδιο ακριβως με τον Ομηρο και τον Δον Κιχωτη

      Διαγραφή

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...