Αυτό που δεν χωνεύω καθόλου είναι η ζέστη στα τέλη Σεπτεμβρίου- αρχές Οκτωβρίου.Κύριέ μου,τέλειωσε το καλοκαίρι,γυρίσανε όλοι στις δουλειές τους, ξεκίνησε η σχολική χρονιά,ξεκίνησε το πρωτάθλημα,φτάνει!Καιρός να πέσει λίγη ψύχρα.Πώς να το κάνουμε δηλαδή;Όχι να σκάμε με κοντομάνικο τέτοια εποχή.Άσε που ασπρίζει και το ράσο από τον ιδρώτα κάθε τρεις και λίγο.Άμα πια!20 με 25 βαθμούς να πηγαίνει το πράγμα,όχι 27 με 30.Νισάφι πια!
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019
Καιρός
Αυτό που δεν χωνεύω καθόλου είναι η ζέστη στα τέλη Σεπτεμβρίου- αρχές Οκτωβρίου.Κύριέ μου,τέλειωσε το καλοκαίρι,γυρίσανε όλοι στις δουλειές τους, ξεκίνησε η σχολική χρονιά,ξεκίνησε το πρωτάθλημα,φτάνει!Καιρός να πέσει λίγη ψύχρα.Πώς να το κάνουμε δηλαδή;Όχι να σκάμε με κοντομάνικο τέτοια εποχή.Άσε που ασπρίζει και το ράσο από τον ιδρώτα κάθε τρεις και λίγο.Άμα πια!20 με 25 βαθμούς να πηγαίνει το πράγμα,όχι 27 με 30.Νισάφι πια!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας
https://sykaprosquat.noblogs.org/post/category/solidarity/ «Ανακαλύψαμε ότι η αντίσταση δεν είναι μόνο να αντιστέκεσαι στον εχθρό σου, αρν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου