Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Τέσσερις άνθρωποι κάθε εβδομάδα χάνονται στην Ινδία σε σιδηροδρομικά ατυχήματα.

σιδηροδρομικά ατυχήματα

indiatimes
Οι έρευνες σε 1.018 «σημαντικά» σιδηροδρομικά ατυχήματα τα τελευταία οκτώ χρόνια -που κόστισαν 1.940 ζωές με ποσοστό 2 θανάτους κάθε 3 ημέρες - αποκάλυψε ότι μόνο το 4,7% από αυτά προκαλούνται από δολιοφθορά.

Ένα εντυπωσιακό 44% προκλήθηκε λόγω της αποτυχίας του προσωπικού των σιδηροδρόμων.
Σχεδόν 3.200 άνθρωποι τραυματίστηκαν σε αυτά τα ατυχήματα. Το ότι μόνο τα 48 από αυτά τα ατυχήματα (4,7%) ήταν αποτέλεσμα δολιοφθοράς εστιάζει την προσοχή ξανά  στην έλλειψη μέτρων ασφαλείας.

Ο αριθμός των ανθρώπων στην Ινδία που χάνεται σε σιδηροδρομικά ατυχήματα είναι πιθανόν να οφείλεται στην τεράστια έλλειψη εργαζομένων πρώτης γραμμής  που ανήκουν στην κατηγορία "ασφάλεια" - 1,27 λάκκα(1 λάκκα=100.000) τέτοιες θέσεις παρέμεναν κενές στο τέλος του 2016.



σιδηροδρομικά ατυχήματα
Οι υπάλληλοι ασφαλείας - υπεύθυνοι για τις ράγες, για τη σηματοδότηση, φύλακες, τεχνικοί και σταθμάρχες μεταξύ άλλων - είναι άμεσα υπεύθυνοι για την ασφαλή λειτουργία των συρμών. Η έλλειψη της σημαντικής  ομάδας εργασίας έχει ως αποτέλεσμα την υπερβολική εργασία του υπάρχοντος προσωπικού, σχεδόν όλοι εργάζονται περισσότερο από 15 ώρες την ημέρα.
Ο αντιπρόεδρος της Πανινδικής Ομοσπονδίας  Σιδηροδρόμων (AIRF) Venu P Nair είπε στην TOI ότι ενώ ο αριθμός των τρένων και τα δρομολόγια αυξάνονται οι προσλήψεις δεν συμβαδίζουν. "Η μείωση του αριθμού των ατόμων που συντηρούν τις γραμμές και τα τρένα θα οδηγήσει σε ατυχήματα.

Η πλειοψηφία των ατυχημάτων που συμβαίνουν οφείλονται σε εκτροχιασμό και οι περισσότερες περιπτώσεις συμβαίνουν κοντά στα τμήματα συγκόλλησης των γραμμών. Δεν έχουμε αρκετούς  εκπαιδευμένους ανθρώπους να κάνουν τη συγκόλληση, το οποίο υπάγεται στην κατηγορία ασφαλείας ", είπε.

Από τα 1.018 ατυχήματα που αναφέρθηκαν μεταξύ 2009-10 και 2.016-17, 447 (44%) προκλήθηκαν από λάθη του προσωπικού των σιδηροδρόμων, τα  οποία όπως είπε ανώτερος αξιωματούχος, περιλαμβάνουν την έλλειψη ελέγχων, ελλιπή συντήρηση των σιδηροδρομικών γραμμών, του τροχαίου υλικού και των συστημάτων σηματοδότησης.

Άλλα 426 ατυχήματα (42%) ήταν αποτέλεσμα της «λαθών άλλων και όχι  από το προσωπικό των σιδηροδρόμων."
Αρχικά Δημοσιεύθηκε στην Times Of India

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παγίδα

  Δεν είναι και λίγες οι φορές που όταν γράφουμε κάτι, δεν αντιπροσωπεύει ακριβώς τις σκέψεις μας αλλά περισσότερο μας ενδιαφέρει να βρει θε...