Ένα απόσπασμα που θίγει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ προπόνησης-αγώνα και πραγματικής μάχης-μονομαχίας.Έχει εφαρμογή σε οποιαδήποτε πολεμική τέχνη.Αρκεί αντί για τριγωνικό σπαθί και σπαθί ξιφασκίας βάλτε γυμνό χέρι-πόδι με χέρι-πόδι με προστατευτικό:
Καμία σημασία δεν έχουν πια τα ωραία και αριστοτεχνικά χτυπήματα σημασία έχουν τα χρήσιμα.
Δεν θέλω ωστόσο να παρεξηγηθώ.Δεν εννοώ ότι όποιος μάχεται σύμφωνα με τους κανόνες μειονεκτεί έναντι του αντιπάλου του.Κάθε άλλο!Εννοώ ότι ο τεχνικός αγώνας,το αριστοτεχνικό χτύπημα,η δεξιοτεχνία περνούν πια σε δεύτερη μοίρα και ότι κύριος στόχος είναι να "πλήξεις" τον αντίπαλο.
Με το ξίφος άσκησης τα πράγματα είναι διαφορετικά.Όλοι οι λάτρεις της ξιφασκίας προτιμούν ένα ωραίο χτύπημα της καλυμμένης αιχμής που δίνεται με τέχνη από δέκα χτυπήματα που ευστοχούν αλλά οφείλονται αποκλειστικά στην τύχη.
Ιδού η πρώτη διαφορά:η δεξιοτεχνία ενός χτυπήματος με καλυμμένη αιχμή δεν έχει την ίδι σημασία στον πραγματικό αγώνα και στην αίθουσα ξιφασκίας.
Αδόλφου Ταβερνιέ, Η Τέχνη του Μονομαχείν,εκδ. Μέδουσα Σέλας
Γεια σου Παπα-Κωστα μου! ο Νικος ο Παναγοπουλος ειμαι! Εχω μια παραξενη ερωτηση να σου κανω απλα επειδη ο καθενας αναπτυσσει τις δικες του θεωριες και δε μπορεις ποτε να μαθεις την αληθεια! Το ξιφος Κατανα που ειναι στο Ταξιαρχη στο Μανταμαδο ανηκε στον σαμουραι-νιντζα Σακανουε νο Ταμουραμαρο. Γιατι ο Ταξιαρχης προτιμησε το συγκεκριμενο ξιφος να μπει μεσα στη θηκη της εικονας του Αγγελου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω την παραμικρή ιδέα.Πρώτη φορά το πρόσεξα ότι το σπαθί είναι ιαπωνικό.Θα το ψάξω πάντως.
ΔιαγραφήΣυγνωμη, οπως καταλαβες δεν εχω βαλει στο κειμενο τα 2 ερωτηματικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=BoxxFx6qb5M&feature=youtu.be
ΔιαγραφήΑπό το 23:50 περίπου και μετά η ιστορία του σπαθιού.Σε ποιον ανήκει και γιατί επιλέχθηκε αυτό το σπαθί κανείς δε γνωρίζει.Ή τουλάχιστον δε βρήκα αξιόπιστη πηγή για πληροφορίες.Ούτε είναι δυνατόν να υπάρξουν.
οι Λαικες παραδοσεις του νησιου μιλανε οτι οταν δεχοντουσαν επιθεεσεις οι κατοικοι απο πειρατες εμφανιζοταν ενας μαυροφορεμενος με ρομφαια και σκοτωνε τους πειρατες σφαζοντας τους απο το κοιλιακο τοιχωμα μεχρι την ανω γναθο. Οι κατοικοι πιστευαν οτι αυτος ηταν ο Ταξιαρχης. Ο Λιακοπουλος βεβαια λεει βλακειες οτι δεν ηταν ο Ταξιαρχης αλλα ο πολεμαρχος του Θεου
ΑπάντησηΔιαγραφήE,o Λιακόπουλος θέλει να πουλήσει και λέει ό,τι προλαβαίνει.
ΔιαγραφήΤις παραδόσεις τις έχω διαβάσει κι εγώ.
Εμενα παντως μου εκανε εντυπωση η κινηση του ξιφους που ξεκιναγε απο τη κοιλιακη χωρα και τελειωνε στη κατω γναθο. Το χτυπημα ηταν το ιδιο σε ολους τους πειρατες. Αυτο δινει την εντυπωση σε εναν αδαη σαν εμενα οτι ο Αρχαγγελος ειναι γνωστης πολεμικων τεχνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτά που έχω διαβάσει δεν υπάρχουν τέτοιες λεπτομέρειες.Από την άλλη,χρειάζεται ένας Αρχάγγελος να ξέρει π.τ. ;
ΔιαγραφήΔιόρθωση.Πράγματι υπάρχει η περιγραφή του χτυπήματος όπως το λες.Αλλά και πάλι.Δεν υπάρχει ανάγκη σε ένα πνεύμα να γνωρίζει π.τ.
Διαγραφήναι, σωστα μιλας. Δεν βλασφημαω Θεος φυλαξει τον Ταξιαρχη. Απλα Θαυμαζω το γεγονος οτι ο Τριαδικος Θεος πριν να φτιαξει εμας τους ανθρωπους εφτιαξε τοσο δυνατους πολεμιστες οπως ειναι οι αγγελοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή