Κυριακή 25 Ιουνίου 2023

Σοφιστείες...



- Αν η θρησκεία είναι η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της ανθρωπότητας, ο ανθρωπισμός είναι η μεγαλύτερη υποκρισία 

- Απορώ με τους μισούς μου φίλους που μου μιλάνε. Απορώ και που μιλάω στους άλλους μισούς

- Οι μισοί άνθρωποι που γνωρίζω νομίζουν ότι τους συμπαθώ. Οι άλλοι μισοί ξέρουν ότι τους αντιπαθώ

- Ξέρω πως είναι λάθος να ψηφίζεις δεξιά. Αφού τη ψηφίζουν οι γονείς μου

- Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει άποψη. Κι εγώ έχω δικαίωμα να τη γράφω κανονικά την άποψη του καθενός που θέλει να έχει και άποψη

- Δεν έχω πρόβλημα με την εξουσία αρκεί να την ασκώ εγώ

- Μου αρέσουν οι άνθρωποι που επιδεικνύουν τη διαφορετικότητά τους διαδηλώνοντας ταυτόχρονα το αίτημά τους να μην αντιμετωπίζονται σαν διαφορετικοί. Δεν τους παίρνω σοβαρά αλλά μου αρέσουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η πορεία

  Είναι εύκολο να είσαι δούλος. Ο δούλος δεν κάνει επιλογές, δεν έχει ευθύνες και δε χρειάζεται να καταλάβει τι λέει ο αφέντης του. Το εκτελ...