Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

Λιγότερο ή περισσότερο

 


-Το να νοιάζεσαι μόνο για το ατομικό ή και το στενό οικογενειακό σου συμφέρον δε σε κάνει λιγότερο άνθρωπο. Σε κάνει όμως περισσότερο μαλάκα...

- Οι άνθρωποι περνούν τη ζωή τους προσπαθώντας να κερδίσουν την αποδοχή άλλων ανθρώπων τους οποίους τους θεωρούν στη καλύτερη περίπτωση ηλίθιους

- Δεν έχω κανένα δικαίωμα να κρίνω τους άλλους και τον τρόπο με τον οποίο ζουν. Μπορώ όμως να κάνω πολλά αστεία εναντίον τους

- Το παράξενο δεν είναι πως έχω ξαναβρεί ένα σωρό παλιούς φίλους τον τελευταίο χρόνο. Το παράξενο είναι ότι δεν έχω τσακωθεί ακόμα μαζί τους.

- Είναι πάντα σημαντικό να έχεις κάπου να φορτώσεις τα λάθη σου

- Θα ήθελα να έχω κάνει ένα σωρό πράγματα. Δυστυχώς δεν είχα ταλέντο σε κανένα από αυτά 

- Η μεγαλύτερη επιτυχία του φεμινισμού είναι ότι επιτέλους τις γυναίκες μπορούν να τις εκμεταλλεύονται και γυναίκες 

- Δε θα 'θελα να είμαι πλούσιος. Θα 'θελα όμως να έχω λεφτά να σπαταλώ εδώ κι εκεί 

- Δεν έχω απαντήσεις στις ερωτήσεις που μου κάνουν. Κυρίως επειδή αυτές οι ερωτήσεις δε με ενδιαφέρουν καθόλου για να βρω απαντήσεις




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ανάσταση του σώματος

  Ο Χριστός δεν αναστήθηκε μόνο πνευματικά αλλά αναστήθηκε και σωματικά. Δεν πέταξε μόνο η ψυχή του στα ουράνια αλλά και το σώμα Του εγκατέλ...