Κυριακή 16 Ιουλίου 2023

Καυσωνικόν


  

Και βέβαια αμφισβητώ την ύπαρξη του καύσωνα. Αμφισβητώ την άνοδο της θερμοκρασίας και την υπερθέρμανση. Μια απλή ζεστούλα είναι. Και σας το υπογράφω εγώ που κάηκε το χέρι μου επειδή το άφησα πολλή ώρα στο κάγκελο πάνω στο μπαλκόνι, που μου κάηκε η καράφλα και δε μπορώ να ξαπλώσω, που έπαθα μια ελαφρά δύσπνοια και πέρασα λίγες ώρες σε νοσοκομείο με μάσκα οξυγόνου, που είμαι τρεις μέρες με μια ελαφρά ζαλάδα κλπ. Παρ' όλα αυτά δεν είμαι κοιμισμένο πρόβατο και διαβλέπω τ ύπουλα σχέδια την Νέας Τάξης Πραγμάτων να μας κλείσει μέσα κα να μας πασάρει τις νέες ταυτότητες με ενσωματωμένο κλιματιστικό για να μπορέσει έτσι να μας τις κάνει απαραίτητες και μέσω αυτών να μας εντοπίζει  οπουδήποτε καθόμαστε και ποστάρουμε τις φωτογραφίες μας στο FB και αλλού γράφοντας από κάτω πόσο ωραία περνάμε στο τάδε και το δείνα μέρος ώστε όλοι να ξέρουν που βρισκόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διακόνισσες λοιπόν!

  Φυσικά και η χειροτονία διακόνισσας από τον Ζιμπάμπουε Σεραφείμ ξεσήκωσε αντιδράσεις από τους "φύλακες της ορθόδοξης παράδοσης"....