Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Κείμενο βαθυστόχαστο επί του γάμου


Το πρόβλημα του γάμου είναι κάτι που απασχολεί ιδιαίτερα τον εκκλησιαστικό χώρο.Μητροπολίτες,αρχιμανδρίτες,μοναχοί έχουν γράψει τόμους επί τόμων για το θέμα.Ναι,αγαπητέ αναγνώστη,το ξέρω ότι αυτοί δεν παντρεύτηκαν ποτέ.Τι προτείνεις;Να ζητήσω από τον Τσίπρα να επαναφέρει λογοκρισία επί του θέματος;Μη νομίζετε ότι κι αυτοί που είναι έγγαμοι γνωρίζουν περισσότερα για το θέμα.Ούτε κι εγώ γνωρίζω πολλά.Παρ΄όλα αυτά θα μοιραστώ τα θαμπά μου φώτα με τον λαουτζίκο!



Λοιπόν το πρόβλημα με τους γάμους είναι ένα και απλό:Γίνονται πάρα πολλοί(ναι,ναι)και ανάμεσα σε εντελώς ακατάλληλα άτομα.Δεν γίνεται ρε κοπελιά να παντρεύεσαι για κοινωνική καταξίωση και να έχουμε φτάσει στο 2016.Δεν είναι δυνατόν να γίνεται γάμος με τη λογική "ε,αυτή-ος μου πέφτει,σιγά μη βρω καλύτερη-ο".Αν είναι δυνατόν βασική προϋπόθεση του γάμου να είναι το μισθολόγιο των δύο(πόσα παίρνει,πόσα παίρνω,καλά είναι,φτάνουν).Πού πας ρε λεβέντη με τη νοοτροπία "εγώ είμαι άντρας,δεν τα σηκώνω αυτά";

Ο γάμος ΔΕΝ είναι σταυρός όπως αυτάρεσκα λένε κάποιοι της εκκλησίας.Δεν είναι συμβιβασμός όπως λένε κάποιοι πιο κοσμικοί.Ο γάμος είναι η αποκορύφωση της ένωσης δύο ανθρώπων,η τελείωση της συνεργασίας.Δεν παντρεύεσαι κάποιον για να τον αλλάξεις,να του σβήσεις τα ελαττώματα που θεωρείς ότι έχει.Όχι,παίρνεις τα ελαττώματά του(της) και τα κάνεις δικά σου.Και του(της) δίνεις τα δικά σου.Το ίδιο κάνεις και με τα προτερήματα.Και σιγά σιγά προσπαθείτε(πληθυντικός)να απαλλαγείτε από τα πρώτα και να καλλιεργήσετε τα δεύτερα.Και οι δυο.Και από κοινού ξεπερνιούνται οι δυσκολίες και βιώνονται οι ευκολίες.Αναλόγως τι θα τύχει στο κάθε ζευγάρι.

Γι'αυτό αν δεν το έχει βάλει κάποιος καλά στο χοντρό του κεφάλι αυτό ας ακολουθήσει καλύτερα τη συμβουλή του Διογένη του Κυνικού για το πότε είναι η κατάλληλη εποχή για το γάμο:"Για τους νέους είναι νωρίς ακόμα,για τους γέρους είναι αργά πια".Να γλιτώνουμε και τα χαρτόσημα στα διαζευκτήρια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

H ανωριμότητα που λείπει

  Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μέχρι και που παντρεύτηκα οι γύρω μου, όταν μιλούσα για τα σχέδιά μου(του γάμου συμπεριλαμβανομένου), μ...