Πετώντας ανατολικά
Μπραβο Παπα-Κωστα μου!Σωστη ερωτηση! Κανουμε διατροφη η νηστεια? Τελικα η επιστημη χρησιμοποει τη νηστεια μονο για σωματικη και εγκεφαλικη θεραπεια αλλα μονο η Ορθοδοξια κανει αλληθινη θεραπαια γιατι νηστεια χωρις προσευχη, μετανοια και ελεημοσυνη ειναι σκετο διατροφη
Ο καθείς όπως το νομίζει.....
Τι θα θελατε να πειτε με αυτο?
H κοινότητα των Προσφυγικών μας έδειξε ότι υπάρχει και μια άλλη κοινωνία. Μια κοινωνία δίπλα σε αυτήν που έχουμε συνηθίσει. Δίπλα στη κοιν...
Μπραβο Παπα-Κωστα μου!Σωστη ερωτηση! Κανουμε διατροφη η νηστεια? Τελικα η επιστημη χρησιμοποει τη νηστεια μονο για σωματικη και εγκεφαλικη θεραπεια αλλα μονο η Ορθοδοξια κανει αλληθινη θεραπαια γιατι νηστεια χωρις προσευχη, μετανοια και ελεημοσυνη ειναι σκετο διατροφη
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καθείς όπως το νομίζει.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα θελατε να πειτε με αυτο?
Διαγραφή