Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Κουίζ

Αποτέλεσμα εικόνας για νηστεία

Τώρα έχω μπερδευτεί.Νηστεύουμε επειδή είμαστε θρησκευόμενοι ή επειδή είμαστε part-time vegans;

3 σχόλια:

  1. Μπραβο Παπα-Κωστα μου!Σωστη ερωτηση! Κανουμε διατροφη η νηστεια? Τελικα η επιστημη χρησιμοποει τη νηστεια μονο για σωματικη και εγκεφαλικη θεραπεια αλλα μονο η Ορθοδοξια κανει αλληθινη θεραπαια γιατι νηστεια χωρις προσευχη, μετανοια και ελεημοσυνη ειναι σκετο διατροφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μια ανάσα δροσιάς

  H κοινότητα των Προσφυγικών μας έδειξε ότι υπάρχει και μια άλλη κοινωνία. Μια κοινωνία δίπλα σε αυτήν που έχουμε συνηθίσει. Δίπλα στη κοιν...