Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

"Ο τάφος του πατέρα μου βρίσκεται στην άλλη πλευρά των συνόρων (στη Νότια Οσετία)."



jam-news

Αυτή είναι η ιστορία μιας Οσέτιας καλλιτέχνιδας , της Εύα Ελισαρόβα - Κουντουχασβίλι, που ζει σε ένα γεωργιανό χωριό κοντά στο Γκόρι, στη ζώνη διένεξης μεταξύ Γεωργίας και Οσετίας.

Αποσπάσματα:


"Όταν ξεκίνησε η σύγκρουση μεταξύ των Γεωργιανών και των Οσ'ετιων, ο αδελφός μου έφυγε για το Βλαδικαβκάζ και στείλαμε μαζί του όλα τα τιμαλφή μας, συμπεριλαμβανομένων των επίπλων."

"Ο τάφος του πατέρα μου βρίσκεται στην άλλη πλευρά των συνόρων (στη Νότια Οσετία)."

"Οι Οσέτιοι και οι Γεωργιανοί ζούσαν μαζί στο χωριό, αλλά λίγοι Οσ'ρτιοι μένουν εδώ σήμερα".

"Οι άνθρωποι σπάνια έρχονται στην εκκλησία που βρίσκεται στα σύνορα, από φόβο μην απαχθούν  από τους Ρώσους".

«Διάλεξα να μην κάνω παιδιά , ώστε να αφιερώσω τη ζωή μου στην τέχνη».

"Πάντα φανταζόμουν ότι είμαι ο κύριος χαρακτήρας μιας ταινίας για τον εαυτό μου και έτσι προσπαθώ να συμπεριφέρομαι  και να σπουδάζω καλά".

"Οι εικόνες μου είναι υπέροχα και ανεκτίμητα έργα τέχνης που έγιναν στην τεχνική του κοσμοεξπρεσσιονισμού, δικής μου εφεύρεσης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...