Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

Για τον Νίκο Ψαρουδάκη

Αποτέλεσμα εικόνας για ψαρουδακης

xristianiki

Στη διημερίδα που διοργάνωσε η «Χριστιανική» στις 6 και 7/5 αφιερωμένη στον ιδρυτή της ,το Νίκο Ψαρουδάκη, που εκοιμήθη εν ειρήνη τον Οκτώβρη του 2006, ήμουν κι εγώ εκεί.
Μου ζητήθηκε να παρέμβω από τον αδερφό Μ. Μηλιαράκη αλλά λόγω της συναισθηματικής μου φόρτισης από τα βιώματα της εκδήλωσης δεν μπόρεσα τελικά να συγκεντρώσω τις σκέψεις μου. Βλέπετε ότι άλλο είναι να επισκέπτεται κάποιος τα πατρογονικά εδάφη, τις ρίζες του, μόνος και άλλο να τα επισκέπτεται παρέα όχι μόνο με τους αγαπημένους εν ζωή συγγενείς αλλά και με τους ευρύτερους ‘’συγγενείς’’, τους αδερφούς του Κινήματος σαν μια μεγάλη χριστιανική οικογένεια. Αντί της παρέμβασής μου λοιπόν ,που τελικά δεν έγινε, θα ήθελα να αφιερώσω αυτά τα ελάχιστα λόγια στον πατέρα μου, Νικόλαο Σ. Ψαρουδάκη.

Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω πραγματικά εκ βάθους καρδίας τους αδερφούς του κινήματος για την υλοποίηση αυτής της εκδήλωσης, όπως και για την ευλογία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Λάμπης, Συβρίτου και Σφακίων κ. Ειρηναίο που τέλεσε και το μνημόσυνο. Στους σεβαστούς ιερείς που παρευρέθηκαν και όσοι εξ αυτών τραγούδησαν μαντινάδες και βούρκωσαν τα μάτια μου, τους στέλνω την αγάπη μου. Πολλά ευχαριστώ επίσης στέλνω στις τοπικές Αρχές και σε όλους τους ομιλητές που τόσο τον τίμησαν με τα λόγια, τις παρεμβάσεις ,αλλά και τη φυσική τους παρουσία.



Αν θα μπορούσα ,λοιπόν, με λίγες λέξεις να συνοψίσω τα προσωπικά μου βιώματα και το κοινωνικό έργο του πατέρα μου θα προτιμούσα να χρησιμοποιήσω γι’ αυτόν τη λέξη ‘’ Δάσκαλος’’. Και αυτό όχι γιατί τη λέξη αυτή τη χρησιμοποίησε και ο μακαριστός Ευάγγελος Γιαννόπουλος, όταν προλόγισε το βιβλίο του Ν. Ψαρουδάκη ‘’ Η φυλακή μου’’. Θα χρησιμοποιήσω τη λέξη Δάσκαλος για να κάνω την αντιπαραβολή μεταξύ αυτού και των τόσων ’’ Δασκάλων’’, που ακούμε όλο και συχνότερα τις τελευταίες δεκαετίες. Ακούμε για’’ Δασκάλους’’ βουδιστές ή και ινδουιστές, που μέσω yoga κυρίως αλλά και πλήθος άλλων τεχνικών υπόσχονται να μας χαρίσουν ‘’ πνευματική γαλήνη’’. Ακούμε για τους ‘’Μέγα Διδασκάλους’’ του Ελευθεροτεκτονισμού, που με την ευλογία του Μ.Α.Τ.Σ ή Μεγάλου Αρχιτέκτονος του Σύμπαντος υπόσχονται να δώσουν νόημα στη ζωή μας. Ακούμε για ‘’Δασκάλους’’ της Θεοσοφικής Εταιρίας να μας διδάσκουν να μην ανησυχούμε για τίποτα, γιατί δεν υπάρχει Κόλαση και Παράδεισος αλλά μόνο απόλυτη ηρεμία μετά θάνατον. Ακούμε για ‘’Δασκάλους’’ των Μαρτύρων του Ιεχωβά να μας λένε, ότι μόνο αν γίνουμε μέλη της οργάνωσης τους και ξαναβαπτιστούμε απ’ αυτούς θα μπορέσουμε να κερδίσουμε τον Παράδεισο. Ακούμε για πολλούς Δασκάλους που ο καθένας απ’ αυτούς διεκδικεί προς ίδιον όφελος τη σωτηρία της ψυχής μας. Εδώ ακριβώς βρίσκεται το σημείο της αντιπαραβολής και αντιπαράθεσης όλων αυτών των αυτοαποκαλούμενων δασκάλων με το έργο του Δασκάλου Νίκου Ψαρουδάκη. Ότι ακριβώς όλοι αυτοί οι ψευτοδιδάσκαλοι , ότι έργο κάνουν το κάνουν προς ίδιον όφελος και μάλιστα έναντι αδρής αμοιβής ή και αντίστοιχα μεγάλου κοινωνικού ή πνευματικού τιμήματος σε πλήρη αντίθεση με τον Νίκο Ψαρουδάκη , τον φυσικό μου πατέρα, που ό,τι αγώνα, κόπο, δημιουργία στην επίγεια ζωή του δεν την έκανε προς ίδιον όφελος αλλά προς Δόξα Κυρίου του Αναστάντος Ιησού του Ναζωραίου, χωρίς χρηματοδότηση, χωρίς ιδιοτέλεια, με πλήρη ελευθερία πνεύματος και διαλόγου με τους αντιπάλους του και με μόνη βοήθεια την του Αγίου Πνεύματος φώτιση.

Και ερωτώ και εγώ με τη σειρά μου τον καθένα οπαδό των διαφόρων δασκάλων, που προανέφερα ή των αριστερών ινστρουχτόρων της αθεϊας και πάσης φύσεως παρατρεχάμενης οργάνωσης που διεκδικεί το αλάθητο: Ποιος είναι ο πλέον κατάλληλος να μας δασκαλέψει και γι’ αυτή τη ζωή αλλά και για την επόμενη παρά από Εκείνον που έζησε μαζί μας, θαυματούργησε μαζί μας ,μαρτύρησε το Σταυρό του Μαρτυρίου και μετά αναστήθηκε όπως ο Ίδιος είχε πει και είχε προφητευθεί γι’ αυτόν χιλιάδες έτη πριν τη γέννηση του; Όποιος νοήμων άνθρωπος – που θέλει να λέγεται άνθρωπος , δηλαδή ‘’ο άνω θρώσκων΄΄ή αυτός που κοιτάει προς τα επάνω – επιμένει να αγνοεί αυτές τις αλήθειες της Χριστιανοσύνης και να ψάχνει πραγματικά και μεταφορικά ‘’ψύλλους στ’ άχυρα’’, τότε θα πρέπει να αποκαλείται πλέον όχι άνθρωπος άλλα κάτωθρος.

Υ.Γ Εδώ θα χρειαστώ τη βοήθεια του αξιότιμου καθηγητή κύριου Μπαμπινιώτη για να σιγουρευτώ ότι έτσι ονομάζεται ο αντίθετος του ανθρώπου και να μην αναγκαστώ να τον ονομάσω υποτιμητικά υπάνθρωπο. Και πάλι σας ευχαριστώ όλους μέσα απ’ την καρδιά μου για τη φυσική παρουσία – σε όσους μπόρεσαν να παρευρεθούν- και την πνευματική, νοερή - σε όσους δεν μπόρεσαν για λόγους ανωτέρας βίας αλλά ψυχικά και συναισθηματικά ήταν κοντά μας- στις εκδηλώσεις τιμής που έγιναν προς τον πολυαγαπημένο μου πατέρα, Νικόλαο Ψαρουδάκη. Ο Θεός να σας ευλογεί και να σας προστατεύει σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει η πατρίδα μας.

ΣΤΑΥΡΟΣ.Ν. ΨΑΡΟΥΔΑΚΗΣ
ΜΑΡΟΥΣΙ 10-5-2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η σιωπή

  Η σιωπή που επικρατεί από το βράδυ της Μ. Πέμπτης έως και το πρωί του Μ. Σαββάτου δεν πρέπει να μας παραξενεύει και να μας τρομάζει. Είναι...