Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Ο προφήτης Ιωνάς

Σχετική εικόνα
poihsh-palh

Τι κακό σου έκανα Θεέ μου
και μ' έστειλες σε αλλοεθνείς
μετάνοια να κηρύξω!
Σε καράβι ειδωλολατρών θα μπω
για μέρη ξένα να κινήσω!
Τι σχέδιο συνέλαβα λαμπρό
στραβά τι μπορεί να πάει;
Μήπως τρικυμία σηκωθεί 
ή κήτος θαλάσσιο με φάει;


Τι κακό σου έκανα Θεέ μου
τρεις μέρες σε κοιλιά ψαριού
με άφησες να ζήσω!
Ας γίνει το θέλημά Σου το λοιπόν
στη Νινευή θα πάω!
Σε άπιστους και βάρβαρους 
την θεία τιμωρία να προβλέψω,
αφού η φωνή με στέλνει του Κυρίου
η καταστροφή οπωσδήποτε θα γίνει!

Τι κακό σου έκανα Θεέ μου  
τον λόγο Σου να κρατήσεις 
δεν μπορούσες;
Φωτιά και στάχτη προεφήτεψα 
και ήλιο λαμπρό να λάμπει,βλέπω
Τι  μούτρα να 'χω τώρα πια 
προφήτης να πω πως είμαι
Ας κάτσω λοιπόν στη κολοκυθιά 
παρηγοριά στον ίσκιο νά βρω

Τι ανόητος που είμαι Θεέ μου
πόσο χαζός αισθάνομαι
που σου 'κανα και μούτρα!
Ζήταγα τόσοι άνθρωποι
μπροστά μου να χαθούν
τα ζώα τους ,το βιός τους 
και θύμωσα που τους σπλαχνίστηκες
κι εγώ για την κολοκύθα σκάω!
Προφήτης να σου τύχει!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η σιωπή

  Η σιωπή που επικρατεί από το βράδυ της Μ. Πέμπτης έως και το πρωί του Μ. Σαββάτου δεν πρέπει να μας παραξενεύει και να μας τρομάζει. Είναι...