Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

Απορίες

 




Από τους 9 και 25 πιστούς στους 25 και 50. Από τις κλειστές εκκλησίες στις ανοικτές για ατομική προσευχή το 12ημερο.Από τις δύο λειτουργίες στις τρεις. Κι έτσι βρέθηκε λύση. 

Ερωτώ όμως. Τι άλλαξε; Διότι πρόκειται για μεγάλη στροφή. Ποια επιστημονικά δεδομένα άλλαξαν; 

Και αν δεν άλλαξε τίποτα οι αποφάσεις οι προηγούμενες ή οι τωρινές είναι αποτέλεσμα πολιτικών πιέσεων; Μήπως και οι δύο; Η πρώτη για να μην γκρινιάζουν όσοι έχουν στο στόχαστρο την Εκκλησία και η δεύτερη επειδή η Εκκλησία έδειξε πως θα το πάει το πράγμα στα άκρα;

Αν ισχύει κάτι από τα δύο ή και τα δύο, τότε , οι αποφάσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος παίρνονται με βάση το όποιο πολιτικό κόστος;

Και για να έρθουμε στα του οίκου μας. Θα μπορέσουν οι εκκλησίες να κρατήσουν τα μέτρα; Εκτός ολίγων είτε δεν μπόρεσαν είτε δεν ήθελαν να τα κρατήσουν και τον προηγούμενο καιρό. Τι άλλαξε τώρα; Ή μάλλον άλλαξε κάτι; Είτε στους κληρικούς είτε στους πιστούς; Και είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε την κριτική που δίκαια ή άδικα θα ασκηθεί σε περίπτωση αύξησης των κρουσμάτων;

Απορίες που θα απαντηθούν σύντομα...

6 σχόλια:

  1. Προσωπική μου εκτίμηση:
    1) Όλες αποφάσεις λαμβάνονται βάσει του λιγότερου κάθε φορά πολιτικού κόστους. Αν δεν υπήρχε πολιτικός κόστος ο Μητσοτάκης θα είχε ήδη κλείσει εκκλησίες γιατί καλώς ή κακώς κανένας επιστήμονας δεν θα γνωματεύσει το άνοιγμα των εκκλησιών (κακά τα ψέματα, την Θ. Κοινωνία φοβούνται ως μέσο μετάδοσης αλλά δεν θα το παραδεχτεί ανοιχτά κανείς). Και επειδή προφανέστατα τον κάθε πρωθυπουργό περισσότερο τον ενδιαφέρει το πολιτικό κόστος και όχι το αν οι νεκροί θα είναι 150 αντί 100 την μέρα, εξ ου και η αλλαγή πλεύσης. Το ότι αρμοδια επιτροπή γνωματεύει ότι non paper της στείλουν από το γραφείο του Πρωθυπουργού έχει φανεί από τους πρώτους μήνες και δεν θέλει ιδιαίτερη ανάλυση.
    2) Είναι γνωστό ότι ήδη τα μέτρα δεν τηρούνται. Στην ενορία μου κάθε Κυριακή 15-20 νοματαίοι είναι μέσα, φαντάζομαι το ίδιο και αλλού. Ανήμερα τα Χριστούγεννα ή των Θεοφανείων το νούμερο αυτό θα φτασει εύκολα κάπου στα 100 χωρίς δόση υπερβολής. Μπορεί εν τέλει κανένας να μην λογοδοτήσει αλλά αν όπως λες τα κρούσματα εκτοξευτούν, στην συνείδηση του κόσμου η εκκλησία θα έχει φταίξει. Ο αντικληρικαλισμός θα φουντώσει και όσοι περιμένουν να κάνουν Ανάσταση, μάλλον θα περιμένουν πολύ... (Deso)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Τότε τι μας τα ζαλίζουν με την επιστήμη;

      2. Πολλοί θέλουν τέτοιο σενάριο και εντός της Εκκλησίας. Το σενάριο του ξεκαθαρίσματος. Το έχω ξαναγράψει

      Διαγραφή
    2. 1. Η επιστήμη στην συγκεκριμένη περίπτωση λειτουργεί ως προκάλυμμα ή μάλλον ως αερόσακος. Γι'αυτό και απαξιώθηκε ο Τσιόδρας, εξαιτίας των συνεχόμενων αντιφάσεων στις οποίες έπεφτε για να καλύπτει κάθε φορά την κυβέρνηση. Στο τέλος θα καταφέρουν να απαξιώσουν τον κλάδο στην συνείδηση αρκετού κόσμου (ομοιοπαθητικοί, ολιστικοί κλπ ήδη τρίβουν τα χέρια τους).
      2)Μακάρι να μην φτάσουμε εκεί, δεν θα έχει καλό αποτέλεσμα.

      ΥΓ. Μιας και όπως έχω καταλάβει είσαι ολυμπιακάκιας και συ, διάβασα σήμερα ότι μάλλον ο Χασάν τελείωνει από το ποδόσφαιρο. Ο κορονοιός του έκανε ανεπανόρθωτη βλάβη. Και απλά σκέφτομαι τι μπορεί να κάνει σε κάποιον που δεν έχει την φυσική κατάσταση ενός επαγγελματία αθλητή και που δεν θα έχει την τύχη να το περάσει στο χαλαρό.

      Διαγραφή
  2. 1 και 2 συμφωνούμε. Για τον Χασαν διάβασα πριν 3 ώρες πως είναι στην Πορτογαλία και πως πάει καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα το είδα στο Φως. Μακάρι να είναι έτσι, κρίμα νέος άνθρωπος.

      Στα της Εκκλησίας, η κατάσταση εκτονώθηκε λίγο. Γκρίνια πάντως υπάρχει ακόμα μπόλικη, μαζί με το ερώτημα πως θα εφαρμοστούν τα μέτρα. Θα μπουν δηλαδή οι πρώτοι 25 και μετά θα μπει πορτιέρης;
      Εντελώς άκυρη και η απαγόρευση να κάθεται κόσμος έξω από την εκκλησία, λες και δεν μπορούν να τηρηθούν αποστάσεις στον εξωτερικό χώρο.

      Διαγραφή
    2. Μια βλακεια και μισή είναι η απόφαση

      Διαγραφή

Γη και σύμπαν

  Όχι, οι άνθρωποι δεν είμαστε φτιαγμένοι για τη γη. Μπορεί να είμαστε φτιαγμένοι απ' το χώμα και να επιστρέφουμε σε αυτό αλλά δεν περιο...