Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Ο Serj Tankian στο Artsakh(Ναγκόρνο Καραμπάχ)

panorama
O Αρμενιο-Αμερικανός τραγουδιστής και συνθέτης Serj Tankian συνεχίζει την ανάρτηση φωτογραφιών λέγοντας για το πρόσφατο ταξίδι του στο Αρτσάχ.
«Αφού βοήθησα στην παρατήρηση των εκλογών στην Αρμενία, εγώ και οι φίλοι μου από το #justicewithinarmenia πήγαμε στο Αρτσάχ, όπου συναντήσαμε μερικά από τα πιο καταπληκτικά άτομα, συμπεριλαμβανομένης αυτής της 80χρονης Ντίβας που τραγούδησε και χόρεψε με τον παραδοσιακό τρόπο των ανθρώπων που ζουν εκεί. Θα φυλάξω τις μνήμες αυτές για πάντα,» έγραψε ο Tankian  στο Instagram, συνοδεύοντας το κείμενο  με μια φωτογραφία  με τους ντόπιους.  



Ο  διακεκριμένος μουσικός επισκέφτηκε την Αρμενία με μια αποστολή εκλογικών παρατηρητών στο πλαίσιο εφαρμογής της πρωτοβουλίας «Δικαιοσύνη εντός της Αρμενίας» μαζί με έναν αριθμό διασημοτήτων της Διασποράς , με την Καναδο-Αρμένια ηθοποιό Arsinée Khanjian και τον σκηνοθέτη Atom Egoyan ανάμεσά τους .
«Η ομάδα μας δικαιοσύνη εντός της Αρμενίας στον καθεδρικό ναό του Shushi του Ghazanchetsots στο Αρτσάχ.Οι  @ericnazarian #atomegoyan @arsineek κι εγώ περάσαμε τις τελευταίες 10 ημέρες μεταξύ της Αρμενίας και του Αρτσάχ. Θα μου λείψει κάθε στιγμή που περάσαμε μαζί, καθώς ήταν κάτι  μαγικό, τρελό και απίστευτο. Ευχαριστώ όλους εκείνους που ακολούθησαν την έκκλησή μας για να γίνουν παρατηρητές στις βουλευτικές εκλογές στην Αρμενία. Έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε εκεί για να πετύχουμε το είδος του έθνους που όλοι ονειρεύονται, κάποτε», δημοσίευσε ο  Tankian.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

H ανωριμότητα που λείπει

  Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου μέχρι και που παντρεύτηκα οι γύρω μου, όταν μιλούσα για τα σχέδιά μου(του γάμου συμπεριλαμβανομένου), μ...