Όποιος επέτυχε την πλήρη γνώση του εαυτού του,αυτός έσπειρε σε γη αγαθή.Όποιος δεν έσπειρε κατ'αυτόν τον τρόπο ,δεν πρόκειται να ιδή να ανθίζει μέσα του η ταπεινοφροσύνη.Όποιος επέτυχε την γνώση του εαυτού του,αυτός αισθάνθηκε τον φόβο του Κυρίου,και βαδίζοντας με την αίσθηση αυτή έφθασε στην πύλη της αγάπης.
Η ταπείνωσις είναι η πύλη της ουρανίου βασιλείας που εισάγει σ'άυτήν όσους την πλησιάζουν.Νομίζω ότι γι'αυτήν είπε ο Κύριος:"Και εισελεύσεται ο βουλόμενος και εξελεύσεται αφόβως εκ του βίου και νομήν ευρύσει"(πρβλ. Ιωαν. ι' 9) και χλόη μέσα στον παράδεισο.Όλοι όσοι εισήλθαν στην μοναχική ζωή από άλλη θύρα αυτοί είναι κλέπται και λησταί της ιδικής τους ζωής(πρβλ Ιωαν. ι' 1).
Κλίμακα του Αγ. Ιωάννου του Σιναΐτου,εκδ. Ι.Μ.Παρακλήτου
Γεια σου Παπα-Κωστα μου! ο Νικος ειμαι! Ηθελα τη συμβουλη σου σε κατι. Θα θυμασαι που σου ειχα αναφερει παλαιοτερα την ενεργεια που αναφερεται στις ανατολικες θρησκειες ως chi, Κι, πρανα. Ειχα κανει μια ερευνα πανω σε αυτο. Σε ενα αρθρο που μιλαγε για τη πολεμικη τεχνη SYSTEMA οι Ρωσοι ταυτιζαν την ενεργεια αυτη με το ψυχικο σθενος του ανθρωπου. Οταν Ρωτησα τον δασκαλο τον Αντωνη μου ειπε οτι οι κινεζοι ονομαζουν Chi την εσωτερικη ενεργεια του ανθρωπου. Σε παρα πολλες ερευνες που ειχα κανει πολλοι δυτικοι επιστημονες των οποιων παρεπιπτοντως τους εκαψαν τα εργα οπως του Βιλχεμ Ραιχ η του Νικολα Τεσλα ταυτιζαν το Chi με τον Αιθερα που κατα τον Αριστοτελη ηταν το πεμπτο στοιχειο της δημιουργιας. Ο Τεσλα συγκεκριμενα ειχε ανακαλυψει με μαθηματικες αποδειξεις οτι ο Αιθερας υπαρχει. Το ιδιο και ο Βιλχεμ Ραιχ. Βεβαια ο τελευταιος επεσε στη πλανη οτι ο Αιθερας ειναι ο Θεος. Στην ουσια και ο Αριστοτελης ειχε πεσει στη πλανη οτι απο τον Αιθερα δημιουργηθηκαν τα υπολοιπα στοιχεια της Φυσης. Αυτο ομως που με παραξενεψε περισσοτερο εμενα ηταν οτι ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος περιεγραφε οτι στη δομηση του συμπαντος ο Αιθερας βρισκεται πανω απο τον Αερα. Και ο Αγιος Θεοφανης ο εγκλειστος ο Ρωσος Ασκητης παραδεχοταν την υπαρξη του Αιθερα. Τον ονομαζε αν θυμαμαι καλα ενδυμα της ψυχης. Για πες μου σε παρακαλω γνωριζεις κατι πανω σε ολο αυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω πολλά.Δεν το έχω πολυψάξει.Ανκλίνω κάπου είναι στην άποψη των εκπαιδευτών του Systema.Σαν εσωτερική ενέργεια το έχουν μεταφράσει οι δυτικοί αυτό που λένε οι Κινέζοι.Είναι κάτι πιο περίπλοκο,όχι όμως μαγικό όπως το εννοούν κάποιοι.Τώρα,για τα υπόλοιπα,οι Πατέρες πολλές φορές χρησιμοποιούσαν όρους της φιλοσοφίας για εντελώς άλλες έννοιες.Πάντως δεν το έχω ψάξει αυτό.
ΔιαγραφήΓια τον Αγιο Ιωαννη το Δαμασκηνο θα δεις να μιλαει για τον Αιθερα στο κεφαλαιο ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ. Παντως αξιζει να το ψαξεις. Εχει ενδιαφερον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραιο και το αρθρο για το μικροτσιπ. Αυτο δυστυχως επιβεβαιωνει οτι ερχεται το χαραγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου έσβησα κατά λάθος το σχόλιο για το chi.Έχεις δίκιο,δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το Άκτιστο Φως.Όσοι τα λένε αυτά είναι εκ του πονηρού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈρχονται δύσκολες εποχές,είναι γεγονός.
Τι να πρωτοψάξω δεν ξέρω.
παπα κωστα υπαρχει συνδεση ταπεινοφρωσυνης και αυτογνωσιας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε Νικο,μην τα βαζεις ολα στο ιδιο τσουβαλι.Αλλο πραγμα η οργονη του Ραιχ,αλλο το τσι,κι,πρανα κ.λ.π.
Οι Κινεζοι πιστευουν στο chi αλλα να ξερεις οτι το τσι δεν ειναι ενα πραγμα,υπαρχουν καμποσα τσι.π.χ τσι φτιαχνεις με το φαγητο ή με την αναπνοη αλλα οπως καταλαβαινεις αυτες ειναι διαφορετικες ενεργειες μεσα στο σωμα.
Χωρίς αυτογνωσία πώς θα φτάσεις στην ταπείνωση;Αν δεν (ανα)γνωρίζεις τα λάθη και τα πάθη σου δεν ταπεινώνεσαι.
Διαγραφή