Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Σχολιάζοντας πιο γρήγορα κι απ'τη σκιά μου

Σχετική εικόνα

-Δηλαδή,ξαφνικά η Τουρκία έγινε μια μη δημοκρατική χώρα;Επί Τσιλέρ π.χ. δηλαδή ήταν δημοκρατική και σεβόταν μειονότητες και γείτονες;Τώρα με τον Ερντογάν χάλασε το πράγμα;Σε λίγο θα μας πουν ότι ο Ρ.Τ. έκανε τις Γενοκτονίες των Χριστιανών της Ανατολής.Και ότι οι Κούρδοι περνάγανε ζάχαρη τόσες δεκαετίες.Οι δε Αλεβίτες ήταν βασιλιάδες προ Ερντογάν. Και τι κάνουν οι Δημοκράτες της Δύσεως επ' αυτού;Δε ντρεπόμαστε λίγο,λέω εγώ.Για τους γηγενείς δε μιλάω.Τόσα χρόνια υποχωρήσεων έχουν τίμημα.Ελπίζω όχι ακριβό.

-Ό,τι κι αν γίνει  στο δεύτερο γύρο των γαλλικών εκλογών το αποτέλεσμα είναι ένα:οι εθνικιστές έχουν γίνει δύναμη.Όπως και στην Ολλανδία και σύντομα,φαντάζομαι,και αλλού.Όσο κι αν κάνουμε ψευτοαναλύσεις για να αποδείξουμε ότι ηττήθηκαν(όπως στην Ολλανδία).Κάτι πρέπει να αλλάξει σύντομα...

-Με ρώτησε ένας φίλος μου,θεολόγος,προχθές:-Γιατί ρε πάτερ τρέχουν οι Μητροπολίτες πίσω από πολιτικούς που τους "πουλάνε" σε κάθε ευκαιρία ή που τους κάνουν και ανοιχτά πόλεμο;Δεν καταλαβαίνουν ότι ξεπέφτουν στα μάτια του κόσμου;
Έλα μου ντε...



-Γενικά είμαι ψιλοαχαΐρευτος τύπος,βαριέμαι εύκολα,μπορεί ξαφνικά να μου γυρίσει η βίδα και να αρπαχτώ με τον κόσμο όλο και άλλα πολλά.Αλλά μπορώ να πω ότι βοήθησε ο Θεός κι έχω πετύχει κάτι(για το οποίο ,ναι,υπερηφανεύομαι).Δεν υπάρχει άνθρωπος που να τον θεωρούν "περιθωριακό" στο χωριό και να μην με χαιρετάει ακόμα και από μακριά,ακόμα κι αν δεν τον βλέπω εκείνη την ώρα.Με κάτι δηθενάκηδες και κάτι σκουληκαντέρες δεν τα πήγα και δεν τα πάω καλά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

-Υπάρχουν πράγματα που αφήνονται στο Θεό και άλλα για τα οποία πρέπει να κάνει κάτι ο άνθρωπος.Άλλο να είναι κάποιος στριμμένος και άλλο να θέλει να περνάει το δικό του εις βάρος των άλλων.Στη πρώτη περίπτωση δεν κατακρίνουμε,στη δεύτερη όμως οφείλουμε να μπούμε εμπόδιο.

-Κάτι καλό ετοιμάζουμε να ξεκινήσουμε στην ενορία.Ελπίζω να λειτουργήσει το πράγμα.Σύντομα περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πολιτισμοί

 Ακολουθεί μια κάπως αντιδημοφιλής άποψη. όχι, οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας κλπ δεν ήταν κάποιου είδους προ Χριστού ...