Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

O Τζερόνυμο για την αξία του χριστιανισμού


Αφότου άρχισα να ζω σαν αιχμάλωτος πολέμου,γνώρισα τη διδασκαλία της θρησκείας του λευκού ανθρώπου και σε πολλά σημεία πιστεύω ότι είναι καλύτερη από τη θρησκεία των προγόνων μας.Όπως και νά 'χει πάντα προσευχόμουν και πιστεύω ότι ο Πανίσχυρος πάντα με προστάτευε.


Επειδή πίστεψα ότι θα είναι όμορφο να πηγαίνω στην εκκλησία και η ένωσή μου με τους χριστιανούς θα καλυτέρευε τον χαρακτήρα μου,αποδέχτηκα τη χριστιανική θρησκεία.Πιστεύω ότι η Εκκλησία με βοήθησε πολύ στο σύντομο χρονικό διάστημα που έχω γίνει μέλος της.Δεν ντρέπομαι που είμαι χριστιανός και ικανοποιήθηκα όταν έμαθα ότι ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών είναι χριστιανός,γιατί δεν πιστεύω ότι χωρίς τη βοήθεια του Πανίσχυρου θα μπορούσε να κυβερνήσει δίκαια έναν τόσο μεγάλο λαό. Σύστησα σε όλους τους ανθρώπους του λαού μου που δεν είναι χριστιανοί να μελετήσουν αυτή τη θρησκεία γιατί μου φαίνεται ότι είναι η καλύτερη και επιτρέπει στον καθένα να ζει με δικαιοσύνη.

(Τζερόνυμο,τα απομνημηνεύματα ενός ινδιάνου επαναστάτη,εκδ Ελεύθερος Τύπος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σάββατο του Λαζάρου

  Όταν ο Χριστός έμαθε πως ο Λάζαρος πέθανε, δάκρυσε. Και όσοι ήταν γύρω Του θαύμασαν πόσο αγαπούσε ο Χριστός τον φίλο Του. Αργότερα, όταν ο...