Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας για τις εκλογές στην Αίγυπτο

Την 26η Μαρτίου ε. έ., η ΑΘΜ ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ.Θεόδωρος Β΄, συμμετείχε στην εκλογική διαδικασία, καθότι είναι και Αιγύπτιος πολίτης, για την ανέδειξη νέου Προέδρου της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου.
Αμέσως μετά την ψηφοφορία, ο Αλεξανδρινός Προκαθήμενος, έκανε την ακόλουθη δήλωση προς τα ΜΜΕ:
«Θέλω να εκφράσω τη μεγάλη μου χαρά, γιατί σήμερα, σαν Αιγύπτιος, ψηφίζω για την πρόοδο της Αιγύπτου. Ψηφίζω για την ευημερία αυτού του ωραίου λαού των Αιγυπτίων, που μαζί με την πατρίδα μου την Ελλάδα και την Κύπρο μας, είναι ένα φωτεινό τρίγωνο, που θα φωτίσει σε αυτές τις δύσκολες ημέρες, όχι μόνο τη Μεσόγειο αλλά όλη τη Μέση Ανατολή.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την αγάπη του Προέδρου Σίσι προς το Πατριαρχείο μας, προς τη Ρωμηοσύνη, να του ευχηθώ να έχει την ευλογία του Θεού. Και μπροστά του, απλώνεται ένα ελπιδοφόρο μέλλον για την Αίγυπτό μας, για όλον τον κόσμο, για την ειρήνη όλων των λαών πάνω στη γη».
Πηγή: Πατριαρχείο Αλεξανδρείας

4 σχόλια:

  1. Γεια σου Παπα-Κωστα μου! ο Νικος ειμαι! Πως εισαι? Παπα μου ηθελα αν μπορεις να μου λυσεις μια απορια! Συμφωνα με τους κανονες της Εκλλησιας επιτρεπεται ενας Χριστιανος να λαμβανει δωρεες απο εναν Εβραιο? Καπου διαβαζα μεσα στο πηδαλιο οτι δεν επιτρεπεται οι Χριστιανοι να λαμβανουμε δωρεες απο Εβραιους. Γνωριζεις κατι περι αυτου του θεματος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι και πολύ του πηδαλίου.Οπότε δε γνωρίζω κάτι.Γενικά για το θέμα δεν έχει τύχει να διαβάσω τίποτα σχετικό.

      Διαγραφή
    2. Αν τυχει και γωριζεις κανεναν που να μελεταει το πηδαλιο σε παρακαλω ρωτησε τον αν ξερει κατι. Με ενδιαφερει να μου απαντηθει η απορια!

      Διαγραφή

Η σιωπή

  H Τεσσαρακοστή είναι εκτός από περίοδος νηστείας και περίοδος σιωπής. Η σιωπή στην Ανατολή δεν ταυτίζεται με αυτή της σύγχρονης Δύσης. Η σ...